TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peter
|
3-4-2014 18:11:29
De locatie is zeer belangrijk op logistiek vlak: - parkeerplaatsen? - geluidsoverlast in de omgeving? een eenvoudige DJ set (met 2 actieve boxen) kan men misschien wel een kilometer ver horen. politie aan de tent en zo stil moeten spelen dat er geen "vibe" meer is kan een domper op het feest zijn...
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
3-4-2014 19:11:39
Vergeet eventuele verwarming niet. Eind september kan het 's nachts fris of koud zijn. mvg
|
|
Jacky
|
4-4-2014 10:59:49
Heb je al navraag gedaan wat betreft de prijs van een tent? Een goede tent huren is niet goedkoop, met houten vloer mag je al vlug rekenen tussen de 1500 en 2000 euro en dan heb je enkel een tent. dan moet je nog verwarming voorzien, frigo's, frigowagen, een groep om stroom te maken.... Mijn laatste tentfeest was een ramp, het regende evenveel binnen als buiten, gelukkig was de plaats waar mijn apparatuur stond wel droog en dat voor een tent die 1700 euro had gekost.
|
|
ann
5-7-2014
|
4-4-2014 12:37:46
Toiletten?
|
|
mona
27-7-2013
|
4-4-2014 13:15:59
Toiletten was ook waar ik meteen aan dacht (daar zijn wel verschillende huuropties voor), maar is er ook elektriciteit in de buurt?
|
|
mona
27-7-2013
|
4-4-2014 14:00:44
Nu ik er nog es over nadenk: wij hebben dat heel in het begin ook overwogen, een tent. Maar toen we begonnen te rekenen voor huur van de tent, huur van tafels en stoelen, vloer, etc... kwamen we even duur of zelfs duurder uit dan in een zaal. We waren ook bang van regen. Niet van een drupje, maar in de zomer kunnen er in België serieuze warmteonweders uit de lucht vallen met bakken water.
Ik ben heel blij dat wij uiteindelijk niet voor tent gekozen hebben, want op onze trouwdag was het ergste onweer van het jaar, zowel in de voormiddag als 's avonds laat. Toen ik buitenkwam bij het salon waar mijn make-up gedaan werd, had ik gelukkig plastic teenslippers aan, want ik stond op straat tot aan mijn enkels in het water, in de stromende regen onder een paraplu. Ondertussen had mijn man zijn trouwkostuum terug even uitgetrokken omdat het water in onze keuken binnenliep onder de deur (voor het eerst in de zeven jaar dat we er al woonden) en hij met dweilen aan de slag moest. Gelukkig klaarde het op tegen ons 'trouwuur' en hebben we voor de foto's een stralende namiddag gehad. Maar dat onweer zou al voor een serieuze modderstroom, inzakkende tent of kortsluitingen gezorgd kunnen hebben op een tentlocatie.
's Avonds rond elf uur is het opnieuw heel fel beginnen regenen. Had ook even schrik voor onze zaal (kelderverdieping van een oud mijngebouw), maar buiten een klein lekje in een patio waar niemand zat is er geen water binnengekomen. Ik had toen evenwel niet in een tent willen zitten. Een trouwzaal in het Antwerpse is die nacht trouwens rond middernacht ontruimd omdat er 40cm water binnenstond. Dat wil je liever niet meemaken op je trouwfeest. Maar ja, je ziet dat zo'n dingen dus evengoed in een zaal kunnen gebeuren als in een tent (alleen misschien toch iets sneller in een tent als in een zaal)... Toch iets om rekening mee te houden.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|