Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het gaat toch nog lukken

3-4-2014 19:55:18

Hoewel ik vorige week een beetje mijn moed verloren was, ben ik deze week weer helemaal happy. Het gaat wel goed komen met onze dag.

We hebben momenteel een optie op een zaal (en ja deze keer wel zonder andere kapers op de kust). We hebben een traiteur gevonden die ons helemaal bevalt. Twee collega's van mij gaan onze ceremonie begeleiden (daar kijk ik zelf helemaal naar uit, want ik vind het echt superleuk dat ze dit willen doen voor ons). Verder hebben we een goeie vriend die DJ is en wil draaien op ons feest. Onze trouwringen hebben we dinsdag gekozen. Volgende week hebben we een afspraak met een fotograaf.

Met andere woorden, het gaat misschien toch nog helemaal goed komen. Zodat we eind deze maand aan het andere grote project voor dit jaar kunnen starten: ons eigen huis waar we nog wat in willen werken voor we deze zomer ook nog snel verhuizen.

Lies

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 635

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik4-4-2014 18:19:36

Wauw super Lies! Nog succes met het zoeken naar een fotograaf, dat vind ik zelf supermoeilijk...

Lies

Meld misbruik4-4-2014 19:00:40

Dank je wel Cindy!

Goh we zullen dinsdag zien wat het geeft met de fotograaf.

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik5-4-2014 10:12:40

Laat je het even weten wie weet als hij meevalt kan ik hem ook eens contacteren :-)

Lies

Meld misbruik9-4-2014 9:33:43

Dag Cindy,
Gisteren de afspraak met de fotograaf gehad en dat viel echt heel goed mee.
Wij hebben de onze gevonden!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...