Terug naar overzicht
Hoewel ik vorige week een beetje mijn moed verloren was, ben ik deze week weer helemaal happy. Het gaat wel goed komen met onze dag.
We hebben momenteel een optie op een zaal (en ja deze keer wel zonder andere kapers op de kust). We hebben een traiteur gevonden die ons helemaal bevalt. Twee collega's van mij gaan onze ceremonie begeleiden (daar kijk ik zelf helemaal naar uit, want ik vind het echt superleuk dat ze dit willen doen voor ons). Verder hebben we een goeie vriend die DJ is en wil draaien op ons feest. Onze trouwringen hebben we dinsdag gekozen. Volgende week hebben we een afspraak met een fotograaf.
Met andere woorden, het gaat misschien toch nog helemaal goed komen. Zodat we eind deze maand aan het andere grote project voor dit jaar kunnen starten: ons eigen huis waar we nog wat in willen werken voor we deze zomer ook nog snel verhuizen.
Wauw super Lies! Nog succes met het zoeken naar een fotograaf, dat vind ik zelf supermoeilijk...
Dank je wel Cindy!Goh we zullen dinsdag zien wat het geeft met de fotograaf.
Dank je wel Cindy!
Goh we zullen dinsdag zien wat het geeft met de fotograaf.
Laat je het even weten wie weet als hij meevalt kan ik hem ook eens contacteren :-)
Dag Cindy,Gisteren de afspraak met de fotograaf gehad en dat viel echt heel goed mee. Wij hebben de onze gevonden!!