Terug naar overzicht
Ahja, bloemen in de zaal zijn ook ok. En in mei gaan we voor ballondeco. Deco voor viering en thuis is ook bijna inorde.
Wij Trouwen 16/08 (14/8 voor de wet) en hebben nog zoveel niet hoor. :) Je staat er goed voor!
Wij trouwen 16/8 en als ik zo je lijstje overloop hebben we ongeveer hetzelfde!Enkel heb ik nog geen bloemen, uitnodigingen, bruidsmake up.. maar de ringen hebben we wel al en ook mijn kapsel is na 2 proefkapsels uit te proberen ok.
Help! wij trouwen op 9/08 en hebben voorlopig de datum ;-), de zaal en het trouwkleed! dringend tijd voor actie!
Heyla Wij trouwen 09-08-14- Zaal- Fotograaf en videograaf- Kleed en schoenen en assecoires - Kostuum- Uitnodigen vandaag gaan halen - Kapster- Make-up- Ondertrouw- DJ- ringen - bedankjes + bedankjes ouders - versiering en assecoires huwelijk- bruidsboeket - hotel- misboekje - huwelijkskaars
Wij trouwen 30 augustus. We hebben al een aantal zaken geregeld, maar zeker nog niet zoveel.
Ik zie eigenlijk bij niemand meer de taart staan? Is dat tegenwoordig niet meer een must-have?
Wij hebben geen taart
Bij ons zit dat in de feestzaal bij de prijs inbegrepen
Hallo Tanja, Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hebben jullie ook al live muziek overwogen? Wij nodigen jullie graag uit om gratis en vrijblijvend de favoriete liedjes van jullie keuze live te komen beluisteren. Bel of mail ons gerust voor meer informatie, groetjes, Marie-JoëlleBeautiful Livewww.beautiful-live.be info@beautiful-live.be