Terug naar overzicht
Ik vind 6 weken ook steeds kort maar zeker in vakantie periode! Ik zou ze rond half mei versturen...
Wij trouwen 27 juni en zijn vorige week beginnen rond te brengen.
Wij trouwen op 6 september en zullen ook de uitnodigingen net voor de vakantie ronddelen. Als wij ons aan de '6-weken-regel' zouden houden, komen de kaartjes midden in de vakantie aan en dat lijkt ons niet heel handig..Ook om de reden dat er verschillende mensen met vakantie zijn en iedereen de kaartjes tijdig kan lezen en tijdig kan bevestigen..
Wij trouwen ook in september en mijn verloofde wilt ze graag al in mei ronddelen. En uiteindelijk vind ik dat niet zo slecht al wat vroeger. ik heb graag dat ze dat voor de grote vakantie al hebben. Wij zijn ook van het idee, een trouwfeest vergeten doe je niet echt hé.groetjes
Wij trouwen ook in september en mijn verloofde wilt ze graag al in mei ronddelen. En uiteindelijk vind ik dat niet zo slecht al wat vroeger. ik heb graag dat ze dat voor de grote vakantie al hebben. Wij zijn ook van het idee, een trouwfeest vergeten doe je niet echt hé.
groetjes
Wij trouwen begin september, onze uitnodigingen zijn deze week aangekomen.We gaan ze nu stilletjes aan allemaal beginnen drukken en enveloppen schrijven zodat we ze tegen mei kunnen ronddragen en versturen.
Wij trouwen begin september, onze uitnodigingen zijn deze week aangekomen.
We gaan ze nu stilletjes aan allemaal beginnen drukken en enveloppen schrijven zodat we ze tegen mei kunnen ronddragen en versturen.
Wij trouwen 14/8. Ze zeggen dat als je in de grote vakantie trouwt best je uitnodigingen iets vroeger kan versturen. Ik ga van daag enveloppen beginnen schrijven. Over een week of 2 hoop ik ze uit te delen.groetjesTanja
Wij trouwden op 07/09 en verstuurden die op 01/07.Normaal gezien is het 6-8 weken op voorhand (bij ons waren het dus 9 weken op voorhand). Onze avondgasten kregen wel een save the date. Te vroeg versturen is ook niet ideaal, want mensen 'vergeten' dan soms te reageren.
Wij trouwen 4/7 en volgende week gaan we de uitnodigingen beginnen uitdelen
Wij zijn ze aan het rond doen en trouwen 14 juni...