Terug naar overzicht
Normaal 6 weken op voorhand. Ik vind dit zelf veel te laat :D. Wij trouwen 14/8 en ik zou over2 weken de uitnodigingen de deur uit hebben. Ze zeggen wel dat je in dz grote vakantie iets vroeger moet versturen.groetjes
Wij trouwen op 4/7 en de uitnodigingen liggen klaar, we gaan ze volgende week beginnen uitdelen.
wij gaan ze iets te laat uitsturen. Er zijn problemen bij de drukker geweest! wij trouwen 14/06 en we gaan ze volgende week beginnen versturen.
Wij zullen ze ten laatste eind april versturen en we trouwen 26 juli, maar ik heb al horen zeggen dat dit nog zeker meer dan goed op tijd is :-)Succes ermee!Groetjes,Mélanie
Tegen ons werd gezegd om de uitnodigingen 2 maanden op voorhand te versturen. En ongeveer 5 weken om alles in orde te hebben (van ontwerp tot drukwerk, met proefdrukken en alles)
Onze uitnodigingen gaan hopelijk maandag of dinsdag de deur uit. Maar goed, iedereen die we erbij willen is al lang op de hoogte van onze trouw, dus 't is meer als formaliteit...
Bedankt iedereen voor jullie reacties ! Wij willen haag een uitnodiging nemen met onze foto op :) we zullen deze dan 2 maanden op voorhand verzenden .