Terug naar overzicht
Wij hebben ook kleine kaartjes.Wij hebben alles zelf ontworpen en bij de drukker laten drukken
Oh wij gaan onze uitnodigingen ook bij Tadaaz bestellen! Maar eerst een gratis proefdruk laten komen, dan weet ik hoe het er in het echt uit ziet! :) En wij willen ook met klein kaartjes werken, maar dat kan bijvoorbeeld via vistaprint denk ik. Ik zal mee rondkijken! Groetjes!
Hey, wij zijn bij een drukker gegaan die de kaartjes aankoopt bij Bellarto, zeker de moeite om te kijken. We konden dan verschillende teksten zetten op de bijgeleverde kleine kaartjes die we dan aan de kaart konden hangen met een bijpassend lintje.
Wij hebben ook onze kaarten bij Tadaaz gekocht. Super handig dat je dan eerst een proefdruk kan laten toesturen. Zo heb je echt een heel goed idee over hoe het er zal uitzien. Zeer snelle levering. Wij zijn super tevreden.Wij hebben voor deze uitnodiging gekozen: http://tadaaz.be/nl/huwelijk/trouwkaarten/fotofilm-labe...
Bij ons idem dito als bij daphné maar dan alles aangekocht via drukker bij buromac en ook met bijpassend lintje
Wij waren ook van plan om de kleine kaartjes zelf te drukken, ik naar de papierwinkel alles gaan halen, alles stond al klaar op de pc, blijkt dat dat dikker papier niet door onze printer gaat. Mijn tip : best laten drukken dus :-)Bij belarto, buromac, lacarteinternet,... keuze genoegBtw onze menukaartjes komen van tadaaz
Wij waren ook van plan om de kleine kaartjes zelf te drukken, ik naar de papierwinkel alles gaan halen, alles stond al klaar op de pc, blijkt dat dat dikker papier niet door onze printer gaat. Mijn tip : best laten drukken dus :-)
Bij belarto, buromac, lacarteinternet,... keuze genoeg
Btw onze menukaartjes komen van tadaaz