Terug naar overzicht
Hey Daphne, ik snap het volledig en zijn zeker geen leuke situaties. Wij zitten ook met wat bemoeienissen die ruzie veroorzaken. Had nooit gedacht dat een huwelijk dit allemaal zou teweegbrengen. Maar het einde is in zicht en zal beloond worden: trouwen met de man waar je van houdt.
wat de vrijgezellen betref,ja da is nu eenmaal traditie dat jullie zelf niets beslissen en alles op jullie laten afkoemn,maar wat de kledij bestref van de kinderen,als jij daar nie mee akkoord ga is da zo,punt!jou schoonzus moet niets beslissen hoe jou dag moet verlopen hee,als jij ander kledij wil voor die kinderen moet je dat zeggen en niet steeds ja knikken om ruzie te vermijden,het is jou dag en het moet zijn zoals jij da wil.
Oei meid, dat is echt wel niet fijn voor je. En ik snap al heel goed wat je bedoelt. Ik mag echt niet klagen, ik heb fijne ouders en schoonouders maar heb ook al gedacht wie het regelen van een trouw overleeft die blijven wel een tijd bij elkaar ;-)Hier ook wat strubbelingen bij de vrijgezellen en ja zoals je zelf al aangeeft, kan je daar weinig over zeggen de rest daarentegen vind ik wel dat je niet altijd moet toegeven het is jullie huwelijksfeest.Probeer er niet te hard aan te denken en geniet nog van alles, alvast een dikke knuffel