Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stresskip

6-4-2014 11:47:31
Hey allemaal,
Met nog minder dan 1 maand ben ik toch aan het stressen. Gisteren was ik zelf volledig gekraakt. Ik krijg van alle kanten kritiek, mijn schoonzus, schoonouders en dan gisteren de druppel mijn ouders. Maar dat is nu al opgelost. En dit alles reageer ik dan af op mijn verloofde. Ik weet even niet meer waar ik sta. Ik wil snel 3 mei zijn om van al deze bemoeienissen af te zijn. Ik vind het jammer dat ik niet kan genieten en met veel plezier uitkijken naar onze grote dag. Wat raden jullie mij aan? De vrijgezellen vallen ook niet op dezelfde dag omdat de schoonzus alles alleen beslist en niet overlegt met mijn zussen. Wij wouden onze vrijgezellen dezelfde dag en elkaar dan heel laat terug ontmoeten en nog beetje samen feesten. Dat kan dus niet. Ik begin echt te twijfelen aan mijn schoonzus. Eerst moesten we trouwdatum van gemeente verleggen, dan de kledij van de bruidskindjes heeft ze beslist zonder mijn mening (ik wou die kledij niet maar toch goedgekeurd om geen ruzie te hebben) en nu de vrijgezellen. Ik heb een heel klein hartje en kan het even niet aan. Mijn vriend begrijpt wat ik bedoel maar hij zegt, de vrijgezellen beslissen we niet. Ik ben inderdaad iemand die graag de hand over alles heeft maar dit vind ik onbegrijpelijk van haar dat ze de wens van haar broer niet respecteert. Sorry dat ik hier even klaag. Ik wens niemand hetzelfde toe.
groetjes

daphné
3-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1368

evy

Meld misbruik6-4-2014 12:22:30

Hey Daphne, ik snap het volledig en zijn zeker geen leuke situaties. Wij zitten ook met wat bemoeienissen die ruzie veroorzaken. Had nooit gedacht dat een huwelijk dit allemaal zou teweegbrengen. Maar het einde is in zicht en zal beloond worden: trouwen met de man waar je van houdt.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-4-2014 16:00:20

wat de vrijgezellen betref,ja da is nu eenmaal traditie dat jullie zelf niets beslissen en alles op jullie laten afkoemn,maar wat de kledij bestref van de kinderen,als jij daar nie mee akkoord ga is da zo,punt!jou schoonzus moet niets beslissen hoe jou dag moet verlopen hee,als jij ander kledij wil voor die kinderen moet je dat zeggen en niet steeds ja knikken om ruzie te vermijden,het is jou dag en het moet zijn zoals jij da wil.

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik7-4-2014 7:21:57

Oei meid, dat is echt wel niet fijn voor je. En ik snap al heel goed wat je bedoelt. Ik mag echt niet klagen, ik heb fijne ouders en schoonouders maar heb ook al gedacht wie het regelen van een trouw overleeft die blijven wel een tijd bij elkaar ;-)

Hier ook wat strubbelingen bij de vrijgezellen en ja zoals je zelf al aangeeft, kan je daar weinig over zeggen de rest daarentegen vind ik wel dat je niet altijd moet toegeven het is jullie huwelijksfeest.

Probeer er niet te hard aan te denken en geniet nog van alles, alvast een dikke knuffel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...