Terug naar overzicht
Als jij een rood accentje wil wrm niet moet niet altijd wit zijn he
Hallo Isa,als je iets van kleur wil toevoegen kan dat zeker. Maar dan zou ik volledig in het wit gaan en dan met felrode schoentjes eronder. Ik zou daar géén rode bolero of iets anders rood bij dragen. Ik vind het juist leuk dat de schoenen dan voor een verrassingseffect zorgen.Maar dat is mijn mening ;-)
Mijn fotograaf heeft een reportage gedaan bij een bruid met wit kleed en rode schoenen. Ze had dan ook rode oorbelletjeq, haar boeket was met rode rozen. De man had een rode das. Zag er echt heel leuk uit! Tof dat de tradities beetje aan de kant geschoven worden. Ben ik ook voorstander van :). Laat ons weten wat het geworden is he.groetjes
Isa, ikzelf ben er 36 en ik vond mezelf al te oud om volledig "ivoor" te kleuren maar ik heb mij laten overhalen door familie en bruidswinkel dat een kleuraccent echt niet kan:-)Maar waar ik niet volledig over uit ben is het kleur van mijn nagels. Ik heb al 3 jaar gelnagels (meestal zwart) en ik zie dus echt niet graag gelnagels met diene witte french maar ik ben volledig in het ivoor dus is mijn vraag ook voor jullie zouden jullie voor kleurtje gaan of toch ook beter niet want die nagels zie je dus echt wel hé!!Maar zoals hierboven gezegd zou ik voor de rode schoenen gaan lijkt mij héél mooi maar de bolero zou ik ook zo laten. Doen waar jij je goed in voelt!!!Trouwens mijn toekomstige man die al de gezegende leeftijd heeft van 47 jaar en voor de 2e keer huwt is volledig in kostuum van Tommy Hilfiger alsook hemd en das in het ZWART:-) Hij wou niks anders maar hij voelt zich er goed bij zodus.......
Ik zou zeker voor de gekleurde schoenen gaan... is een leuk accent. Gekleurde stola zou ik misschien ook laten (dan leg je daar meer het accent op dan op je jurk). Ik draag ook gekleurde schoenen (je kan ze tenminste nadien nog eens dragen) en geeft ook echt wel leuk voor de foto's http://www.namywedding.com/articles/165-ideas-we-love-c... . Go for it! :)
hey ik ben in het wit getrouwd,maar mijn jurk had rode steentjes hier en daar en aan mijn middel :) ik had rode schoenen pumps met een circkel diamantjes,als je wil kan je wat foto's zien op mijn fcb,grtjsmaar ik had wel een witte bolero.
Absoluut doen! Het is JOUW trouw en zolang je er geen carnaval van maakt, draag je wat jij wil. En zelfs dan nog, carnaval kan ook een mooi thema zijn
Lieve dames, Bedankt voor jullie antwoord, Ik ga voor rode schoenen, :-) Het is zoals jullie zeggen het is MIJNE dagGroetjes
Elke,Ik zou zeggen zwarte nagels, als jij witte niet graag ziet, waarom zou je dat doen? Groetjes
Wel ik heb een zwarte bril maar ik denk dat zwarte nagels op mijn romantische bruidsjurk niet echt gaan passen (model 34111). Wat denken jullie?
doe anders mooie rode nagels van of rode tinten in je nagels,kan ook mooi zijn ;)
@ Elke Waar kunnen we jouw kleedje zien ?
Inderdaad merk vergeten:-) ladybird model 34111 sorry meisjes!!!