Terug naar overzicht
Weet niet van waar je bent maar wij werken met Thierry Heldenbergh van http://www.trouwfuif.com/ (regio oost -en west vlaanderen)Hele toffe gast die echt luistert naar wat je wel en niet wil
Kan ik wel eens contact mee opnemen, wij zijn van Sint-Niklaas (Oost-Vlaanderen)
Hallo Catherina,Temse nabij Sint-Niklaas is onze uitvalsbasis om menig event van een DJ te voorzien. Ook huwelijksfeesten en -fuiven horen daarbij, reeds 18 jaren partytime!Ik begrijp de situatie hoe het voelt om wat in het wilde weg een DJ te moeten vinden die bij jullie past. Ik zou zeggen, websites eens nazien maar dat vertelt lang niet alles. Ermee afspreken en een face-to-face gesprek ivm wat jullie wensen en wat de DJ er tegenover kan plaatsen zegt zoveel meer.26/07 kan voorlopig nog dus mochten jullie eens vrijblijvend willen horen wat we zoal kunnen en doen, doe doe ik dit graag.Partygreets!Dirk aka DJ Derrick.www.db-allmusic.be
Hallo Catherina,
Temse nabij Sint-Niklaas is onze uitvalsbasis om menig event van een DJ te voorzien. Ook huwelijksfeesten en -fuiven horen daarbij, reeds 18 jaren partytime!
Ik begrijp de situatie hoe het voelt om wat in het wilde weg een DJ te moeten vinden die bij jullie past. Ik zou zeggen, websites eens nazien maar dat vertelt lang niet alles. Ermee afspreken en een face-to-face gesprek ivm wat jullie wensen en wat de DJ er tegenover kan plaatsen zegt zoveel meer.
26/07 kan voorlopig nog dus mochten jullie eens vrijblijvend willen horen wat we zoal kunnen en doen, doe doe ik dit graag.
Partygreets!Dirk aka DJ Derrick.www.db-allmusic.be
Dag Catherina,De zoektocht naar een DJ herhaalt zich telkens opnieuw op deze pagina. Het is van belang om detailinformatie te geven, en zo tot betere resultaten te komen:* locatie van het feest (niet je woonplaats)?* is er een vaste klank- en licht installatie? (of: enkel DJ of DJ + discobar)* hoeveel personen? We veronderstellen dat de datum zaterdag 26 juli 2014 is. Op zaterdag heb je steeds minder keuze dan op vrijdag.Succes,INFINITY.be
We hebben een DJ gevonden! Dank je wel allemaal!