Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning: fotoshoot voor of na viering?

7-4-2014 12:35:16
Hi girls!
Ik ben aan onze planning aan het werken, maar ik twijfel aan wat ik moet doen met de fotoshoot en de viering.
Als ik onze fotoshoot na de viering plan (dat was mijn initiële idee), dan moeten de mensen tussen de viering een hele tijd zien op te vullen, aangezien de receptie pas na de fotoshoot (van ons en de fotoshoot met de suite) zou beginnen.
De fotoshoot voor de viering doen, leek me in het begin een beetje vreemd omdat we uiteindelijk nog niet getrouwd zijn (en dus ook geen trouwring op de foto's aanhebben, tenzij we foetelen :-)), maar wel praktischer omdat de suite terwijl kan lunchen en daarna iedereen die naar het feest komt, naar de viering kan komen en aansluitend de receptie.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik vind het trouwens echt belangrijk om voldoende tijd te hebben voor de foto's aangezien ik echt mooie foto's wil overhouden van onze dag :-)
Bedankt voor jullie advies!!
Goele

Goele
4-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1000

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik7-4-2014 12:42:59

Wij doen de fotoshoot voor de viering, vond het in het begin ook een beetje speciaal, maar dat komt echt het beste uit en geeft ons heel veel tijd :)

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik7-4-2014 12:44:18

Goele, wij doen onze foto's ook voor de viering. Wij huwen om 15.30 uur en onze eigentlijke fotoshoot met ons 2 begint om 10.30u tot en met 12.45u. Dan eten we tot en met 13.30u en dan komen onze oldtimers aan waar we nog een half uurtje foto's mee nemen want om 1415u komt ons volk bij ons thuis aan. Dan worden er wat familiekiekjes genomen en om 15u vertrekken naar stadhuis.Na het huwelijk doen wij op stadhuis receptie en trekt hij daar foto's van de gasten en worden de echte familiefoto's genomen. Na receptie gaat hij mee naar feestzaal waar hij foto's trekt tot einde receptie. Onze trouwringen doen wij op voorhand op, inderdaad foefelen:-)
Bij ons was het ook voor praktische redenen zodus....
Hopelijk ben je hiermee geholpen hé

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik7-4-2014 16:34:28

Ook hier worden het foto's voor de ceremonie...

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik7-4-2014 18:18:42

Wij trekken foto's voor de viering en zelfs voor de burgerlijke trouw. Foto's in voormiddag met ons 2, suite komt tegen 's middags voor broodjes en nadien samen naar gemeentehuis en daar worden in de tuin wat foto's met de suite gemaakt, dan over naar de kerk. Vond dat het rustigste voor iedereen!

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik9-4-2014 9:43:59

Wij hebben het ook tussen stadhuis en kerk gedaan. Na stadhuis met de suite in een park en tijdens de lunch met ons twee op dezelfde locatie als waar mijn ouders hun trouwshoot gedaan hebben :-)
En voor de receptie, er was nog niet teveel volk, nog efkes in de supergezellige rokershoek van de feestzaal (was eigenlijk een open schuurtje met retro schoolbankjes en schommelstoelen en zo - en vooral GEEN rokers :d)

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik9-4-2014 21:56:58

Wij doen het na de ceremonie omdat we elkaar pas tijdens deceremonie voor de eerste keer zien...

wouter

Meld misbruik12-4-2014 18:06:47

Dag Goele,
Ik lees dat je mooie foto's belangrijk vindt.
Om deze reden zou je eigenlijk je shoot in de ochtend kunnen doen.
De zon staat dan nog lager, waardoor de sfeer heel mooi weergegeven kan worden.
Van de middag tot een uur of halfvier heb je kans op scherpe schaduw aftekeningen,
Waardoor gezichten minder mooi belicht zijn, donkere vlekken rond de ogen bijvoorbeeld.
Tenzij jullie fotograaf het een en ander uit de kast kan halen natuurlijk
van flitsen/reflectiescherm

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik14-4-2014 20:03:19

Wij zouden de shoot doen nadat de man aan de voordeur is komen aanbellen, in de voormiddag. Na de kerkdienst zouden we dan nog eens foto's trekken bij de feestzaal (vanwege de mooie tuin en het kasteel). Er zit inderdaad een tijdje tussen, maar lang niet iedereen komt naar het stadhuis of de kerk. De dichte familie en getuigen mogen direct na de dienst mee naar de feestzaal en krijgen daar taart en drank, tot de receptie begint. Vaak moeten zij ook nog op de familiefoto's, dus zijn ze al aanwezig. Dat kan een oplossing zijn als het in de planning past!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...