Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoveel afmeldingen

7-4-2014 13:11:09
Hallo Allemaal,

Ik moet t even van mij afschrijven want ik baal als een stekker. Inmiddels hebben we al veel afmeldingen. Van mijn familie vooral, zoals het er nu naar uitziet komen er 1 oom en tante en mijn ouders en zus met haar gezin. Mijn oma's zeggen beide te willen komen maar vermoed dat mijn ene oma dit echt niet gaat redden en heb twijfels bij mijn andere oma. Mijn aanstaande zijn opa en oma hebben inmiddels ook afgemeld. ook al wat afmeldingen van vrienden en kennissen. Ben bang dat er straks niks over zal blijven en onze feestzaal veel te groot zal zijn.
Daar begin ik nu toch echt wel stress van te krijgen. Nog 66 dagen tot we gaan trouwen dus er kunnen nog veel afmeldingen komen.
We hadden feestzaal begroot op ongeveer 100 gasten en zon 130 gasten uitgenodigd. We hadden gerekend dat er zon 30 mensen zouden afmelden en dit zijn er nu zon 20 dus voor nu kan het nog wel maar als we nogmeer afmeldingen krijgen ben ik bang dat we het niet meer gezellig kunnen krijgen omdat de zaal dan te groot gaat zijn.
Hebben jullie ook al zoveel afmeldingen gekregen 2 maanden voor de bruiloft?

groetjes

Dominique
13-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 776

evy

Meld misbruik7-4-2014 13:58:32

Dag Dominique, wij zitten aan 9 afmeldingen na drie weken (ze hebben nog tot 25 april) en vermoed dat er nog een pak gaan bijkomen. Ik ben er zeker van dat jouw feestzaal wel een oplossing vindt, mochten er toch nog wat annulaties bijkomen. Dan kunnen ze de tafels wat ruimer verspreiden over de zaal zodat het niet echt opvalt. Mochten er nu maar 50 komen opdagen is het een andere zaak, maar zou mij niet te veel zorgen maken als jullie met 100 of ietsjes minder zouden zijn. Een feestzaal zal hiermee wel ervaring hebben en ervoor zorgen dat de zaal gezellig zal blijven.

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik7-4-2014 14:34:45

Indien er geen mogelijkheden zijn in de zaal door deze te verkleinen met een gordijn of afscheidingswand...
En indien de zaaleigenaar het toestaat.
Bepaal een ronde dansruimte in het midden van de zaal.
Schat ongeveer de grootte die deze moet zijn om goed vol te staan, liever iets te krap dan te groot.
Drapeer dan de tafels er rond in een cirkel, zodat iedereen makkelijk op en af kan.
mvg

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...