Terug naar overzicht
Ik had het ook zo in gedachten maar eens we de planning opmaakten, bleek dat helaas geen optie. We gaan elkaar zien rond het middaguur, als we beiden klaar gemaakt zijn. Om 13u zou onze fotograaf namelijk komen en dan vertrekken we voor foto's op locatie. Daarvoor moesten we ongeveer 2 uren tellen dus geen optie om dit ergens "tussenin" te doen (alternatieve ceremonie om15u en aansluitend al de receptie en het feest) of tijdens de receptie (die duurt 2u). Hij zal wel naar voor gaan om er mij op te wachten zodat mijn vader met mij naar hem toe kan wandelen.
Omdat wij geen kerkelijk huwelijk doen laat ik hem mij 's morgens thuis afhalenEigenlijk vliegt hij eerst 's morgens vtoeg buiten om dan later terug te komen.Kan ik lekker met al mijn vrouwen me klaarmaken en dan mag hij volgens de traditie komen aanbellen
Wij zien elkaar voor het eerst in de kerk dus het is mogelijk. Onze ceremoniemeesters zorgen er voor dat da gaat lukken. En de foto's doen wij na de kerk :)
wij zien elkaar s middags. Mijn verloofde komt mij ophalen voor de burgerlijke trouw. Daarna volgen de foto's en savonds trouwen we in de tuin van de feestzaal, en daarna volgt rechtstreeks het feest
hier vliegt hij s'morgens ook de deur uit :P waar naartoe? weten we niet :P normaal hadden we eerst afgesproken dat ie me aan het gemeentehuis ging opwachten, maar denk dat ie me nu gewoon thuis en aan de deurbel gaat bellen :D
Wij zien elkaar pas voor het altaar. Lekker spannend!
Wij zien mekaar ook pas in het gemeentehuis. Ik stond er ook op dat het zo zou zijn.Foto's doen we tussen het gemeentehuis en de ceremonie terwijl de gasten iets gaan drinken. Ik vond dat niet ideaal maar ik wou echt dat het zo liep :)
Charlene en Jolien, moet je niet eerst voor de wet trouwen en dan pas voor de kerk? Hoe kan je elkaar dan pas zien voor het altaar?
Als je elkaar pas wil zien aan het altaar, dan is vooraf trouwen in gemeentehuis de oplossing (enkele dagen of weken ervoor). Je hoeft ook niet in een kerk te trouwen maar kan de plechtigheid doorgaan op een andere locatie (met prieeltje).
wij hebben onze burgerlijke trouw een weekje ervoor, dus op de dag zeg zullen we elkaar ook voor de eerste keer zien in de kerk...Mn verloofde is Amerikaans, dus we doen het op zn amerikaans :) Ik vind deze manier wel heel romantisch en super spannend! Moest het lukken in je planning zou ik het zeker doen!!