Terug naar overzicht
Mijn misboekje is 13 pagina's enkel met voorblad erbij... Gewoon in Word he, niet voor of achterkant. Denk eraan dat een misviering max 1 uurtje duurt. Je hebt uw muziek ook nog :-) Groetjes,Kim
Wij hebben 28 pagina's.Dus een liggend A4 blad, in 2 gevouwen voor en achterkant bedrukt (dwz in totaal 14 A4 bladen tot een boekje gevouwen)Wij hebben wel alle teksten van de liedjes ook in ons boekje gezet;Mag ik vragen waarom je er voor de mensen stukken vantussen gaat knippen?Ik persoonlijk zou het jammer vinden dat ik naar een huwelijk zou gaan en een boekje zou krijgen waar niet alles instaat, tenslotte is het toch een mooi aandenken voor de dichtste familie, maar dat is iedereen zijn eigen mening natuurlijk.Als je het doet voor de teksten waarvan je liever hebt dat de mensen luisteren ipv lezen (dienst van het huwelijkssacrament) daar heb ik aan het begin in het vet geschreven "boekjes dicht aub"groetjes
Wij hebben 28 pagina's.
Dus een liggend A4 blad, in 2 gevouwen voor en achterkant bedrukt (dwz in totaal 14 A4 bladen tot een boekje gevouwen)
Wij hebben wel alle teksten van de liedjes ook in ons boekje gezet;
Mag ik vragen waarom je er voor de mensen stukken vantussen gaat knippen?
Ik persoonlijk zou het jammer vinden dat ik naar een huwelijk zou gaan en een boekje zou krijgen waar niet alles instaat, tenslotte is het toch een mooi aandenken voor de dichtste familie, maar dat is iedereen zijn eigen mening natuurlijk.
Als je het doet voor de teksten waarvan je liever hebt dat de mensen luisteren ipv lezen (dienst van het huwelijkssacrament) daar heb ik aan het begin in het vet geschreven "boekjes dicht aub"
groetjes
Dag Evy,daar komt het inderdaad op neer: dat niet iedereen constant zit te lezen ipv te luisteren... en zodat er ook nog 'verrassingen' kunnen komen. Je kan dan inderdaad schrijven 'boekjes dicht', dat is inderdaad ook nog een optie.Ik doe trouwens hetzelfde met de liedjes: uit elk liedje zou ik één of 2 zinnen nemen die voor ons de essentie zijn van het lied of de reden waarom we het lied gekozen hebben en enkel dat erin plaatsen...
Wij hebben 24 pagina op A5 formaat, ook met de liedjesteksten er in (4)Hier is het een vrijzinnige dienst en de mensen krijgen het boekje pas na de ceremonie. Dan is iedereen verplicht te luisteren en komen er ook verrassingen.Toch hebben ze achteraf een mooi aandenken