Terug naar overzicht
Oh superleuk!!! Ik vind hun kaartjes ook heel tof. Dus fijn om te lezen dat ze in het echt ook zo goed zijn!Ik heb wel nog een vraagje, ik heb mijn ontwerp bij hen ook klaar. Alleen zit ik met een klein probleem. Ik wil graag als cadeautip een envelopje plaatsen, maar het wil maar niet lukken. Is dit op te lossen?
Onze uitnodigingen komen ook van bij tadaazZe leveren idd goed en snel werkWe hebben van vele gehoord dat we een orginele uitnodiging hebben :-)
Normaal moet dat lukken lies, want op onze uitnodiging stond een enveloppeJe kan ook met hun chatten op de site , mss dat ze je kunnen helpenIk zal straks ook nog eens kijken hoe ik dat gedaan heb
lies , ik heb het net eens nagekeken Je moet je lettertype veranderen in wingdings regular en dan het maalteken gebruiken ( niet de x met de letters)Hopelijk lukt het je nu ;-)
lies , ik heb het net eens nagekeken
Je moet je lettertype veranderen in wingdings regular en dan het maalteken gebruiken ( niet de x met de letters)
Hopelijk lukt het je nu ;-)
Ja idd bij ons staat er ook een envelopje op. En zoals kelly zegt, lettertype veranderen naar wingdings regular.
Hallo Melissa,Waar ga jij de kleine kaartjes laten maken? Ik zou onze uitnodigingen ook via tadaaz willen bestellen, maar die kleine kaartjes vind ik niet terug.. doe jij dat ergens anders? Past dit dan bij elkaar of hoe los jij dit op?Groetjes!
Ik heb mijn kleine kaartjes besteld bij de drukker, heb een papier genomen in de zelfde kleur als de uitnodigingen. vrijdag mogen we erom komen.
Oké, dat is inderdaad een goed plan :) Bedankt voor de tip!
oh super leuk om te horen dat de kwaliteit goed is bij Tadaaz! Wij gaan er onze uitnodigingen ook bij bestellen! En die kleine kaartjes hebben wij ook nodig, naar een drukker gaan is wel een goede oplossing! Dank je wel voor de tips!