Terug naar overzicht
Zeker doen !heb het mijne daar ook besteld !zaterdag nog eens gaan passen en nu worden de laatste retouches gedaan voor de trouw ( was afgevallen jeejjjj ) en dit zonder extra kosten. En binnen 2-3 weken is mijn droomkleed af :Dook leuk voor moest je niet voor het traditionele wit zijn. Elke trouwjurk dat daar hangt kan je in een andere kleur laten maken :) zonder dat dit meer kost want zij vinden dat het ontwerp hetzelfde blijft. Ben in antwerpen in een bruidswinkel geweest en daar zou het mij 300 euro hebben gekost om de kleur te laten veranderen :s dat is hier dus niet het geval! dus ik heb alsnog mijn zwarte droomjurk gevonden :D de mensen zijn heel vriendelijk en ook heel eerlijk! als je met een jurkniet mooi staat zullen ze dit ook wel zeggen :) wat moet vind ik :)Ook was ik daar als eerste gaan zien en passen en de man raadde mij aan om nog eens naar andere winkels te gaan zien om zeker te zijn van het aanbod enzo.maar ik was helemaal weg van youniek : de jurken, de mentaliteit. plus de prijzen daar vallen super goed mee in vergelijking met andere trouwwinkels. En dit omdat ze geen personeel hebben , maar zelf de kledij maken en verstellen en ...egt een aanrader ! ( sorry voor de hele brief )
Heb jij lang moeten wachten voor je kleed klaar was ze hadden gezegd een goei 14 weken kan dit kloppen ??? hoeveel keer moet je gaan passen ?? Ik ga ook voor het niet traditionele witte kleed en ben idd super blij da je daar je kleed echt helemaal naar je zin kan laten maken K heb nog tijd hoor is pas voor januari maar moest het al wel in juni bestellen omdat het anders een andere collectie ging zijn en ik echt wel dat kleed wilde hihihi
daar kan ik nu niet op antwoorden hoelang juist want was er zelf redelijk vroeg bij om te bestellen.1 keer gepast samen met mijn mama dan nog naar andere winkels gaan zien op aanraden.dan nog een keer gepast samen met zus en mijn beste vriendin en dan het kleed gekozen ( was de eerste keer ook mijn favoriet en had dit onbewust weer uit rekken genomen )dan nog een keer gepast om het eindelijk in het zwart te zien.en dan nu iets meer as een maand voor het huwelijk nog eens gepast voor te zien of er nog aanpassingen moesten gebeurenen dan binne 2-3 weken laatste pas :Ddus 3 of 4 keer passen denk ik :)en dan kan je idd best bestellen als het je droomkleed is!maar ook al was dit mijn droomkleed en is het nog steeds , toch vaak getwijfeld tussendoor :p tot ik het zag met mijn juwelen en schoenen enzo... toen was ik 100% zeker :) maar ben zelf een twijfelaar dus :p
Ik heb mijn kleed daar ook besteld. Ik zou half april een telefoontje moetz krijgen... spannend! Ook ik was meer dan tevreden over de service! Morge gaat mn ventje ook naar daar voor zijn kostuum.Groetjes
Ik heb mijn kleed daar ook besteld.Heb zelf al eens gebeld en mijn kleed was binnen ;) joehoe!M'n ventje en zoontje gaan ook voor hun kostuum naar youniek denk ik.Zeer tevreden van en zeer vriendelijke mensen.Gr
Het mijne kwam ook van bij Youniek! Een echte aanrader, ik heb het mijne toen half november besteld en begin januari was het al binnen:-)! zeer snel dus. Moet toegeven dat ik de man aangenamer vond om mee te werken dan de vrouw (voornamelijk door wat taalbarriere) maar was zeer tevreden.
Dank jullie wel voor al de positieve ervaringen kijk er echt naar uit .....
Ik ga volgende woensdag de eerste keer eens kijken of ik mijn droomkleed er vind!Iemand tips wat ik best aandoe van lingerie om te gaan passen? Thanks!
misschien een bh best waar ge de bandjes van af kunt halen :) is handiger om te zien bij bepaalde jurken :)maar voor de rest speelt da geen rol denk :)
Ik ben daar ook geweest, zg. er zo cheap uit.HD er geen goed gevoel bij en heb uiteindelijk naar maximes in Mechelen geweestWat een verschil van aanpak en uitstraling
Ja Veronique dat vraag ik me momenteel ook wel af of de kleedjes er niet "goedkoop" uit zien of te kitscherig....natuurlijk mag en kan je die niet vergelijken met de dure merken als linea raffaelli of marylise....Spannend!
Ben er al geweest en ga in juni kleed bestellen en kleedjes zagen er absoluut niet cheap uit vond ik hoor vind dat ze zeker niet moeten onderdoen voor de merk kleedjes
Ik heb mijn kleed daar ook besteld en trouwen in juni , die waren echt super op tijd na 12 weken was ze al terug en mocht ik ze al gaan passen , binnen een maand wordt ze helemaal nog op maat verder gebracht!Youniek bruidsmode is echt een aanrader, ventje heeft daar ook zijn kostuum vandaan
Ik kan jou Youniek enkel aanbevelen...Super service, super vriendelijk.Alles op tijd klaar, alles is bespreekbaar, zeer eerlijk en betrouwbaar...Hier heeft mijn ventje, mijn papa en mijn ventje z'n getuige zijn kostuum daarvandaan en ik heb mogen stralen in een kwaliteitsvolle jurk van hun...
Ik kan jou Youniek enkel aanbevelen...
Super service, super vriendelijk.
Alles op tijd klaar, alles is bespreekbaar, zeer eerlijk en betrouwbaar...
Hier heeft mijn ventje, mijn papa en mijn ventje z'n getuige zijn kostuum daarvandaan en ik heb mogen stralen in een kwaliteitsvolle jurk van hun...
Wat doen jullie met het kleed als het al een tijdje op voorhand klaar is Ik moest het mijn in juni gaan bestellen maar trouwen pas in januari Of zouden ze dan wat langer wachten met het maken ?? Dat ze zien dat het tegen dan pas klaar is ??
Ik heb het mijn al gaan passen toen, was te benieuwd om het voor het eerst inhet zwart te zien. en dan een 1,5 maand ongeveer voor de trouw nog eens gaan passen en zien of er nog retouches moesten gebeuren ( je kan afgevallen of bijgekomen zijn ) en dan hebben zij nog een 14 dagen zoiets nodig voor die retouches en dan nog eens passen en meenemen :D