Terug naar overzicht
Onze namenZij in een jurk, hij in een pak... nu gaat het er echt van komen!Ringen, stadhuis, kerk,... de dag van onze dromen...Vrijdag 6 juni 2014Om 14u geven wij elkaar het ja-woord in het stadhuis. Om 16uur geven wij elkaar de ringen in de kerk.dan ons adres er naast gelegenheidsadrescadeautip: symbool envelopjeBloemen passen niet in onze koffer, een centje voor onze huwelijksreis vinden we des te toffer. Willen jullie ons met iets extra bedanken; kun je ons een Win-for-Life biljetje schenken
Je hebt nog wel tijd hoor om je uitnodigingen te versturen. zo'n 6-8 weken op voorhand is de gangbare tijd.
Ziet er goed uit. Alleen zie ik niets over het feest staan...Cadeautip is kei leuk zinnetje :)
er zijn 3 kaartjes die apart bij de uitnodiging worden gestopt.- receptie- receptie en avondfeest- avondfeest
Bij ons word iedereen voor de hele dag verwacht en staat er niet zoveel op ons kaartje zelf:Hij wist het toen hij haar zag, zij wist het toen hij haar kuste...Anneke &Jo nodigen u met veel plezier uit op hun trouwfeest op ... (datum)Ceremonie, diner en dansfeest vanaf 15u00 tot ...in zaal ... (naam en adres)Bevestigen voor ... op ....Cadeautip: enveloppe
Bij ons word iedereen voor de hele dag verwacht en staat er niet zoveel op ons kaartje zelf:
Hij wist het toen hij haar zag, zij wist het toen hij haar kuste...
Anneke &Jo
nodigen u met veel plezier uit op hun trouwfeest op ... (datum)
Ceremonie, diner en dansfeest vanaf 15u00 tot ...in zaal ... (naam en adres)
Bevestigen voor ... op ....
Cadeautip: enveloppe
Wij hebben als uitnodiging vliegtuigticketjes dus bij ons staat alles in de taal van een stewardess lekker makkelijk enkel de kadootip gaat zo "bloemen kunnen niet in onze reiskoffer een centje voor onze dromen vinden we toffer"
Dank je wel voor de tips. :-)@Veerle superleuk geformuleerd, ik denk dat ik dit als inspiratie ga gebruiken.