Terug naar overzicht
Wij hebben: Jij bent mijn adem en mijnalles,jij bent mijn denken en mijn taal.Zonder jou kan ik niet leven,nee, jij bent 'het' helemáál.Toon HermansGroetjes,Kim
dank je Kim!
Liefde, door Toon hermansZij was er ineensgeheel en onverwachten zij was de wereld de dag en de nachtDe tafel en de stoelenhet brood en het bedmijn eerste mijn tweedeen laatste coupletde lach die ze lachtis als een kusze past in mijn armenhet sluit als een busIk hou van je, ik hou van jestamel ik zachtdat is de liefdeze komt onverwachtJe kunt haar niet zoekenniet vragen niet wenkenniet organiserenen ook niet bedenkenze is er ineensgeheel onverwachten zij is de wereldde dag en de nacht.
Het leven is lang niet altijd leuk: nieuwsberichten en bange dromen en dan ook nog een keertje jeuk op een plekje waar je niet bij kunt komen. Je draait en zwaait en wringt en wiebelt, je ellebogen kraken ervan, maar nog altijd jeukt en kriebelt dat plekje waar je niet bijkomen kan. Je draait je in kreuken en bochten, het lijkt wel of er van binnen iets knapt. Vandaar dat zoveel mensen trouwen: dan is er tenminste iemand die krabt.Vonden deze zelf wel leuk om door een nichtje (7 jaar) te laten brengen :-)
Het leven is lang niet altijd leuk: nieuwsberichten en bange dromen en dan ook nog een keertje jeuk op een plekje waar je niet bij kunt komen. Je draait en zwaait en wringt en wiebelt, je ellebogen kraken ervan, maar nog altijd jeukt en kriebelt dat plekje waar je niet bijkomen kan. Je draait je in kreuken en bochten, het lijkt wel of er van binnen iets knapt. Vandaar dat zoveel mensen trouwen: dan is er tenminste iemand die krabt.
Vonden deze zelf wel leuk om door een nichtje (7 jaar) te laten brengen :-)
Dank je voor jullie reactie :-)