Terug naar overzicht
Waaaaaaaauw!!!! 45,3kg! Ik herinner mij nog je eerste berichtjes hier (denk dat we ongeveer gelijktijdig lid geworden zijn), met een klein hartje of het wel zou lukken. Wauw meid! Ik ben megaaaaatrots!! Je gaat zo keihard stralen en terecht fier zijn!!
Spannend!!!!Ik wens je hoe dan ook een superleuke dag zaterdag!!!! Maar ben zeker dat je gaat stralen!!
Spannend!!!!
Ik wens je hoe dan ook een superleuke dag zaterdag!!!! Maar ben zeker dat je gaat stralen!!
Waw Nathalie, 45 kg is veel!Het zal er totaal anders uitzien maar je zal stralen :DEerste pas is super, dat had ik ook na 6 maand mijn jurk niet gezien te hebben :D
Super seg.Ik ben reuze benieuwd hoe je kleed je gaat bevallen, geniet er maar van!Veel succes.
Super seg.Ik ben reuze benieuwd hoe je kleed je gaat bevallen, geniet er maar van!
Veel succes.
Is dat geen toeval!!! Vandaag voor mij ook nog 58 dagen op de teller en inderdaad nu zaterdag ook eerste pas!!! Héél spannend, ben ook benieuwd na 6 maand....Hélaas ben in 2010 van 89kg naar 52 kg gegaan en ben nu terug 72 kg dus voor mij geen spectaculaire verandering maar een dikke proficiat om het vol te houden!!!!
Wauuuwww! 45kg afgevallen.Super proficiat!!Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen hoe je dat gedaan hebt?Er zijn er hier in de familie die nog wat willen afvallen ;-)
Dank u wel allemaal!!@ Keke, omdat ik al heel mijn leven met overgewicht kamp en ik al heel veel geprobeerd heb om die kilo's kwijt te raken (zowel op mezelf als met de dokter) heb ik vorig jaar besloten om een gastric bypass te laten doen. Mijn dokter zag ook geen andere uitweg meer, bij mij is het jammer genoeg een genetische ziekte waardoor het op eigen houtje nooit gelukt zou zijn en het een levenslange strijd ging worden. En dat put je mentaal echt uit, nog maar te zwijgen wat overgewicht met je gezondheid doet.. Maar nu voel ik me super :-)