Terug naar overzicht
zeer leuk idee, maar zeer milieu-onvriendelijkik heb ook gehoord dat je navraag moet doen bij de gemeente / stad
Ah ok, dat wist ik niet. Dan zal ik dat sowieso eens navragen.
Wij hebben bij Atita zo'n mini-helium-tank gehaald, ballonnen online besteld bij één van die trouwwebshops, ik heb ze zelf onder de middag opgeblazen :-) Meegenomen in de auto en vrienden verwittigd dat ze die tegen dat we buitenkwamen uit de auto moesten halen. Wel opletten dat je er geen te zware lintjes aanhangt... (ik had satijnlint in onze themakleuren) want dan stijgen ze niet goed op...
ballonnen zijn gemaakt van natuurlatex, en eigenlijk helemaal niet zo vervuilend.(latex=hars van de rubberboom, afbraak gebeurt even snel als bladeren van bijvoorbeeld een eik)1 keer je vaatwasmachiene laten draaien is ook veel vervuilender dan een honderdtal balonnen oplaten.Belangrijk is dat je er een natuurlijk raffia lint aan hangt, ipv een plastieken lintje, of oplaten zonder lint..want deze dingen zorgen wèl voor problemen..
ballonnen zijn gemaakt van natuurlatex, en eigenlijk helemaal niet zo vervuilend.(latex=hars van de rubberboom, afbraak gebeurt even snel als bladeren van bijvoorbeeld een eik)1 keer je vaatwasmachiene laten draaien is ook veel vervuilender dan een honderdtal balonnen oplaten.
Belangrijk is dat je er een natuurlijk raffia lint aan hangt, ipv een plastieken lintje, of oplaten zonder lint..want deze dingen zorgen wèl voor problemen..
In Ava hebben ze heliumtanks waarmee je zelf je ballonnen kan vullen.Best voor de viering door iemand van je genodigden laten doen.
Inderdaad navragen. Wij wilden het ook doen, maar mag blijkbaar niet omdat we in de zone van de Oostendse luchthaven zitten :-(
Ik heb het mijne online besteld bij springdis.be was goedkoper dan bij ava en ze hadden er ook lint.