TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
9-4-2014 17:04:26
Wij zijn heel tevreden van ons trouwfeest in 't Gravenhof in Torhout! Je kan via mijn profiel mijn verslag lezen en de foto's bekijken. Succes met de keuze!!
|
|
Sarah
26-4-2014
|
9-4-2014 18:26:38
Hoi, Wij hebben ook gekozen voor 't Gravenhof. Steeds goed ontvangen geweest (wat van andere zalen niet altijd gezegd kon worden). Zeer praktische zaal (rechthoekig) en wat voor ons ook must was: ronde tafels met max. 12 personen per tafel! Ronde tafels praten een stuk gemakkelijker dan ovale!
Ook nog niets dan goeds van het eten gehoord. Zelf hebben we er wel nog nooit naar een feest geweest... als je nog 17 dagen geduld hebt, kan ik je alles vertellen ;-)
Veel succes nog!
|
|
Lore
25-4-2015
|
9-4-2014 19:23:18
Ooooh spannend, nog 17 dagen! Veeeeel succes en plezier en laat me maar zeker weten hoe het was!
|
|
Christ
|
9-4-2014 19:56:44
Beide bovenvermelde zalen zijn goed, maar ook Hof Ter Leke in Diksmuide is zeer goed! In Zedelgem heb je ook nog salons Den Otter, verder denk ik aan Kasteel van Moerkerke... Greetz, Christ Vilez www.christvilez.be
|
|
Saar
7-9-2013
|
10-4-2014 7:54:02
Hof ter Leke in Diksmuide? Moet dat niet zijn: Hof ter Molen in Leke? Wij zijn in Leke getrouwd en ik kan die zaal alleen maar aanraden! We zijn er erg goed begeleid en geen vraag was er te veel. Heel erg lekker en verfijnd eten, goede service, fantastische maitre, volop parkeergelegenheid bij de zaal. Wij zijn er bediend als koningen! Wij hadden 130 personen en we hadden nog een goeie dansvloer zonder dat de mensen er dicht op elkaar moesten zitten. Als het weer meezit, kun je de receptie houden in de tuin, wat echt super is.
Saint-Germain is ook in orde, maar parkeergelegenheid is vaak een probleem. In principe kun je parkeren op de markt, maar mocht je in het paasweekend trouwen, dan staat de foor op de markt en is het vaak zoeken voor een plaatsje. (weet niet of pasen volgend eind april valt) Ook hebben zij geen plaats om buiten de receptie te houden.
|
|
barbara
4-5-2013
|
10-4-2014 15:19:03
Salons Ten boogaerde in kortemark! Zeker een aanrader!
|
|
Lore
25-4-2015
|
12-4-2014 13:36:52
@Saar is inderdaad Hof ter Molen, wat te snel geweest :pDank u voor de reacties! We zijn deze ochtend geweest naar Gravenhof in Torhout en hebben beslist om het daar te doen! Super mooie zaal, ontvangst, etc... Ik kijk er al naar uit! Nog een jaartje ;)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
12-4-2014 18:08:56
Je zal je het niet beklagen, het wordt super!
|
|
Jolien
15-5-2015
|
14-4-2014 19:50:39
Wij trouwen in Kasteel van Moerkerke. Eeeenooorm vriendelijke mensen, een toplocatie en de prijs valt goed mee, in vergelijking met heel wat andere feestzalen. Aanvankelijk wilden wij ook 't Gravenhof maar viel achterover van de prijs. Uiteindelijk is het ook niet zo mooi als ik dacht (vanbuiten gezien) :-))
Héél tevreden met het kasteel.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|