Terug naar overzicht
met nog 23 dagen op de teller met de tafelschikking bezig
Maar ik geraak er maar niet aan uit
Ik zit met tafels met oneven aantallen zouden jullie daar naar kijken of niet ?
Ik kan sommige mensen moeilijk bij elkaar zetten
Zo heb ik ronde tafel met 5 personen of lange tafels met ofwel 11 pers of 15 personen
Zouden jullie daar naar kijken of niet
Bij ons gaan er ook oneven zijn :) wel allemaal ronde tafels
Wij gaan in vierkante tafels zetten binnenkort per 8 , maar er zullen ook enkele tafels met minder personen zijn, om dezelfde redenen dat ik sommige niet aan dezelfde tafel kan zetten haha
je eerste zorg moet zijn dat degenen die niet aan dezelfde tafel kunnen zitten ook effectief niet bij elkaar belanden en dan maakt het niet uit of het even of oneven is:-) wij werken met rechte en ovale tafels, met even en oneven :-)om net dezelfde redenen
Ok thxIk vroeg het mij gewoon af omdat de zaal ha doorgegeven dat ronde tafel min 6pers is en Max 8pers
he kelly ik heb ook dat probleem heb er van 10 personen en 11 personen niks van aantrekken vind ik :)
Niet aantrekken! Bij ons waren er grote en kleine tafels, even en oneven. Een goeie zaalmeester schikt die dan in de zaal zodat het wat verspreid zit. Voordeel van ronde tafels is dat ze de stoelen gewoon wat dichter / verder uit elkaar kunnen zetten en dat een man meer of minder niet zo opvalt.
net nu ik dacht de tafelschikking opgelost te hebben Vind men schoonmoeder niet dat ik mensen per 5 aan tafel kan zetten , ze vind dat dit dan overkomt van ja ik kan jullie nergens anders zetten dus zet ik jullie hier :-( Ze vroeg of het niet mogelijk was of met 1 lange tafel te werken en iedereen samen te zetten ... maar ja dat wilt zeggen dat het een mix is van jong en oud ( wat op zich nog geen ramp is ) maar dan ook zowel grotendeels meer familie van mij dan van benoit en ook dan zijn ze met 21pers ( wat ik dus een veel te lange tafel vind ) en de lange tafels zijn maar tot 20pers Mijn idee was om met max 2 lange tafels van 11 à 12 pers te werken , de eretafel ( ovale tafel) van 12 pers en een 6 tal ronde tafels waarvan 3 met 5 personen en 3 ronde met 6 personen We zijn met in totaal 68 personen voor het avondfeest ( er komen er 5 bij voor het dessertbuffet) dus niet zo heel veel en ik wil toch de zaal een beetje benutten en als ik dan met lange tafels ga werken dat zal dat niet lukken en gaat de zaal eerder leeg lijken of bekijk ik het verkeerd ?
net nu ik dacht de tafelschikking opgelost te hebben
Vind men schoonmoeder niet dat ik mensen per 5 aan tafel kan zetten , ze vind dat dit dan overkomt van ja ik kan jullie nergens anders zetten dus zet ik jullie hier :-(
Ze vroeg of het niet mogelijk was of met 1 lange tafel te werken en iedereen samen te zetten ... maar ja dat wilt zeggen dat het een mix is van jong en oud ( wat op zich nog geen ramp is ) maar dan ook zowel grotendeels meer familie van mij dan van benoit en ook dan zijn ze met 21pers ( wat ik dus een veel te lange tafel vind ) en de lange tafels zijn maar tot 20pers
Mijn idee was om met max 2 lange tafels van 11 à 12 pers te werken , de eretafel ( ovale tafel) van 12 pers en een 6 tal ronde tafels waarvan 3 met 5 personen en 3 ronde met 6 personen
We zijn met in totaal 68 personen voor het avondfeest ( er komen er 5 bij voor het dessertbuffet) dus niet zo heel veel en ik wil toch de zaal een beetje benutten en als ik dan met lange tafels ga werken dat zal dat niet lukken en gaat de zaal eerder leeg lijken of bekijk ik het verkeerd ?