Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trash the dress shoot?

9-4-2014 22:45:47
Hallo mensen!
Ik heb even een vraag aan alle toekomstige bruidjes en bruidegommen, Ik ben namelijk erg benieuwd wat jullie van ''trash the dress'' shoots vinden?
Hierbij moet je denken aan bijv. een onderwatershoot, strandshoot (door het water rennen enz.). shoot met verschillende kleuren verf, shoot in een carwash enz.
Ik hoor graag van jullie!

Reidunn

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 920

Elien
20-9-2014
 Meld misbruik9-4-2014 23:59:09

Ik ga dat doen! The full wedding experience :-)

Reidunn

Meld misbruik10-4-2014 0:06:32

Wat zou je aan een trash the dress shoot uitgeven Elien?

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik10-4-2014 8:43:35

Goh aan de ene kant zou ik het willen doen, want het levert geweldig mooie foto's op als ze door een bekwaam fotograaf zijn genomen, maar aan de andere kant zo zonde van zo een mooie en dure jurk te vernielen...

Ik weet niet als ik het zou doen, zowiezo zou ik er niet meer dan 250-300 € voor betalen. want uiteindelijk duurt zo een shoot max 2uur....

Elien
20-9-2014
 Meld misbruik10-4-2014 9:50:20

Ik zou er ook niet te veel geld aan spenderen. Uiteindelijk is dat gewoon een leuk extraatje! Wat Lorena zegt 250 a 300€ lijkt me een fair bedrag voor een shoot van 2u.
(zonder extra kosten zoals verf, locatie, ...). Maar ik heb het geluk dat ik een bruidsmeisje heb met een passie voor fotografie. Ik laat haar geen foto's trekken van de trouw zelf (want daar moet ze gewoon aanwezig zijn en niet werken), maar voor na de trouw kan ze dat perfect doen! Ze zal wel moeten :-)

Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik10-4-2014 10:37:33

hier zijn we het ook van plan. aantal weken na de trouw gaan we naar zee en gaan we daar even leuke foto's trekken.
we zien wel hoe het kleed nadien eruit ziet ;) en de droogkuis zal wel veel kunnen doen denk ik :D
en anders ligt je kleed wss toch ook gewoon in de kast :D

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik10-4-2014 11:54:40

welja ik zag par foto's op goolge,supermooi en zag het ook zitten,hubby stelde eerder voor om mijn kleed te verkopen,heb je er nog geld aan,maar nu wil hij het niet,niet verkopen,niet trachen :)
hij wil graag dat ik om de 10 jaar nog eens mijn jurk aandoe en dezelfde kapsel met zelfde juwelen ;),ook een leuk idee vind ik,al ben ik dan steeds 10 jaar ouder haha.

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik10-4-2014 12:07:46

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik11-4-2014 16:29:27

ja nie mis hoor chantal,die eerste foto zonder die zwaartekracht vind ik echt goe.wil da ook eens meemaken,nuja zoveel centen heb ik nu ook weer niet haha

Charlotte
4-10-2014
 Meld misbruik11-4-2014 17:01:02

amai, ik had hier nog nooit van gehoord...maar ik heb het even vlug gegoogled en ziet er inderdaad spectaculair uit...ik zou het wel niet over mijn hart krijgen om mijn kleedje te vernielen...maar ja, ik ben dan ook van plan om mijn kleedje na de trouw nog op speciale gelegenheden te dragen. Als je van plan bent om je kleed maar 1 keer aan te doen, dan is dat natuurlijk de ideale gelegenheid om zoiets te doen!

Amy
28-6-2014
 Meld misbruik11-4-2014 22:05:12

Ik ga dit ook even volgen, ik wil dit nl ook SUPERGRAAG doen, maar mijne hubby is écht gene fotogenieke, allé staat gewoon niet graag op foto's, dus die twijfelt enorm. Ik wou dit doen (of toch proberen te regelen) tijdens onze vakantie in turkije, een maandje na de trouw!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...