Terug naar overzicht
Mijn kleed is sinds 2 weken binnen. Vandaag ben ik geweest om mijn acesoires te kiezen. Maar voor pas moet ik pas eind mei gaan. Nu hebben ze nog niets aangepast.Dus je hebt nog even tijd!
Oei dat is laat...Bij mij is het al klaar. Alles is ingelegd. Ik ga finaal nog eens passen op 17 mei. Heb in oktober mijn kleed besteld en eind december was het binnen en dan ook mijn eerste pas gehad meteen.
ik trouw een weekje eerder en heb mn eerste pas ook nog niet gehad. Ze zeiden tegen mei, dus ik zou me niet teveel zorgen makenGroetjes
Bij mij was er oorspronkelijk gezegd dat de eerste pas zou doorgaan 8 weken voor de trouwdatum; nu was mijn kleed eerder binnen en heb ik eerste pas gehad 10 weken voor onze trouw.Maar ik zou ook nog niet direct panikeren.
Ik heb mijn kleed besteld en voorschot al betaald in oktober.Toen ik dat had gedaan heb ik daar ter plaatse al een afspraak gekregen voor mijn eerste pas en die is overmorgen :-) dus ben superbenieuwd!!
Ik heb mijn kleed besteld en voorschot al betaald in oktober.
Toen ik dat had gedaan heb ik daar ter plaatse al een afspraak gekregen voor mijn eerste pas en die is overmorgen :-) dus ben superbenieuwd!!
Ik bestelde mijn kleed in eind oktober en kreeg net een mailtje dat mijn kleed binnen is en dus mag bellen voor een afspraak voor eerste pas. Duurde dus ook wel een tijdje...
Eerste pas morgen, 6 weken voor de trouw. Komt allemaal goed.
Hallo,Ik heb ook morgen mijn eerste pas, met nog 43 dagen op de teller...
Hallo,
Ik heb ook morgen mijn eerste pas, met nog 43 dagen op de teller...
Op 9 november besteld en eerste pas 12 april. Op schema dus!!!
Ik heb 2 weken terug mijn kleed gekocht en heb mijn eerste pas eind Januari.Ik heb er in de bruidswinkel op aangedrongen dat ik niet tot het laatste moment wou wachten met mijn eerste pas. dit omdat ik gewoon niet met stress wil zitten van " gaat het kleed goed zitten, gaat het op tijd afgeraken, zijn alle details afgewerkt gelijk ik het wil...''er is dan ook afgesproken dat een maand voor het huwelijk mijn kleed al kan afgehaald worden.Ik zou zeggen sta genoeg op jullie strepen dames, en maak heel duidelijk dat dit is wat jullie willen. tenslotte betalen jullie der genoeg voor en is dit gewoon onnodige stress die jullie krijgen door iemand anders toedoen!
Mijn kleed heb ik besteld eind februari en toen ook al een voorschot betaald. We hebben direct gezocht naar een datum waarop ik zou komen voor de eerste pas. Dat is begin juni. Vind het dus zeer goed geregeld!
Wij trouwen op 6 september, ik heb op 1 februari mijn kleed besteld en mijn eerste pas is op 31 mei, dus een dikke 3 maanden op voorhand. Bij de eerste pas zal vooral de lengte worden aangepast en zal het kleedje nog wat ingenomen worden. Eind juni, begin juli ongeveer heb ik een tweede pas om de jurk volledig op maat te kunnen afmaken en begin augustus nog eens een derde om alles definitief in orde te maken. En uiteindelijk mag ik mijn kleedje 1 week voor onze datum ophalen...
Wij trouwen 4 juli. Ik heb mijn eerste pas gehad op 22 maart. Nu zal alles op maat worden gemaakt tegen eind mei. Is alles in orde, mag ik het kleed al meenemen. Wel vroeg zo een maand op voorhand maar kon blijkbaar niet anders.