Terug naar overzicht
Oh, ik vrees ook dat je te laat bent voor een andere zaal! Maar ik zou hen wel heel duidelijk maken dat je dat niet leuk vindt! Ik zou er ook echt niet mee kunnen lachen. Zwart, hoe halen ze het in hun hoofd! Heb je daar met hen al over gesproken? Willen ze niets extra doen ter compensatie?Want jij wil natuurlijk de zaal hoe ze eruit zag toen jij ze boekte, dat moeten ze toch ook begrijpen!
Karen,Dat komt wel goed. Het zal misschien niet zijn zoals jullie in gedachten hadden, maar het zal ook wel mooi zijn. Wanneer hebben jullie de zaal vastgelegd? Al lang geleden of recent?
Zaal is en jaar geleden al geboekt in vrees dat ik er niet meer onderuit kan er is niks meer vrij ze heeft daar wel goed tactisch gespeeld zo laat laten weten. Ze heeft Veel geluk dat alles vol zet is of ze kon de rest van 190 man vergeten. Wij hebben gevraagd of ze het konden uitstellen meneer zei eerst ok het is nu zolang niet meer. Maar madam belt vijf minuten later dat het echt niet mogelijk is en dat ze toch doorgaat idd zwart voor een FEESTzaal als zij zo doorgaat zullen er niet veel mensen daar willen boeken. Pff vindt het echt een domper op wat de mooiste dag zou moeten zijn.
Oej wat fouten is met smartphone vandaar. Ik bedoelde feest van 190 vergetenen ze heeft dat wel tactisch gespeeld
Tja, eerlijk gezegd kan je toch niet verwachten dat ze eens niet renoveren of zo. Dat is logisch. Ok, ik begrijp jou ook hoor maar zalen kunnen niet blijven stilstaan. Zeker met boekingen die zo ver op voorhand vast liggen. Dan kunnen zij nooit iets doen toch? Daar moet je ook realistisch in zijn. Kan je geen extra versiering in jullie kleur aanbrengen d.m.v. ballonnen of uplighters of zo om het niet te zwart te laten lijken? Het is maar een idee hoor.
Alles hangt af of ze hun verlichting hier ook aanpassen. Wij hebben bewust voor een zwarte zaal gekozen, maar dan wel eentje waar de verlichting hier volledig aan aangepast wordt en dan nog eens op maat van de klant kan gebruikt worden.
De zaal is Nog maar net gerenoveerd en nu terug. Er is maar 1 groot raam in de ruimte dus volgens mij zal het zeer donker worden.
Hangt echt wat voor verlichting ze hebben. Als ze een goede ledverlichting hebben, is dit zelfs mooier 's avonds dan natuurlijk licht.
Kan je geen versiering tegen die muur hangen? Of mag dat niet?Hang er wat fleurige dingen tegen, desnoods hang je heel die muur vol rode hartjes ;) en je merkt al minder van dat zwart.