Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

frietmobiel

11-4-2014 11:23:48
dringend goede frietmobiel vlaams brabant, kampenhout gezocht! alle hulp welkom!

thanx!!!

tinne
6-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 806

kelly
2-5-2014

veronique
28-6-2014
 Meld misbruik11-4-2014 19:46:34

Hey tinne,

Trouwen jullie op 28/6 :)
Zijn jullie van Kampenhout? En in welke zaal geven jullie feest
Misschien kruisen we mekaar wel, wij trouwen ook die dag en feest in deli Dish
Heb alvast een kaarsje doen branden voor mooi weer ;) in de basiliek van Scherpenheuvel

Groetjes,mmcero

tinneke
12-9-2014
 Meld misbruik12-4-2014 9:01:58

Wij hebben snackstore ze zijn van olen maar komen overal in België en niet te duur . Groetjes

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik12-4-2014 9:23:29

Leuk om mensen tegen te komen van in de buurt ;-)

Ik ben van nederokkerzeel en feest gaat door in de camargue in bertem

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik14-4-2014 11:54:42

dag kely, frietmobiel is denk ik gestolen?!
snackstore is inderdaad interesant, maar wat zoude jullie kiezen voor op een trouwfuif? pasta en piza of frietjes?

onze datum klopt niet meer, we hebben ons huwelijk jaartje verzet wegens verbouwingen.
maar hoop mee voor jou veroniqe op mooi weer die bijzondere dag!

alvast bedankt voor de fijne reacties!

groetjes tinne

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik14-4-2014 13:46:21

dag kely, frietmobiel is denk ik gestolen?!
snackstore is inderdaad interesant, maar wat zoude jullie kiezen voor op een trouwfuif? pasta en piza of frietjes?

onze datum klopt niet meer, we hebben ons huwelijk jaartje verzet wegens verbouwingen.
maar hoop mee voor jou veroniqe op mooi weer die bijzondere dag!

alvast bedankt voor de fijne reacties!

groetjes tinne

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik14-4-2014 14:09:59

wij gaan alles zelf organiseren, trouwen in het park van relst.

tinneke
12-9-2014
 Meld misbruik14-4-2014 17:36:35

Wij doen ook alles zelf en nemen enkel de frietjes als eten . Vermits het een trouwfuif is vonden wij dit wel passen .
Groetjes tinneke

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik14-4-2014 20:13:02

hey tinneke,

Dat vonden wij ook. Maar ik heb contact opgenomen met snackstore, maar krijg geen antwoord... Kan jij me iets van hun prijzen zeggen?

Groetjes tinne.

tinneke
12-9-2014
 Meld misbruik15-4-2014 8:11:46

Zij doen ook onze receptie en die hapjes zijn van verschillende prijzen .
Frietjes à volontair is 7,50 € per persoon en pizza en pasta à volontair is 9,50€ per persoon . Wij hadden een mail gestuurd om een afspraak te maken maar hebben ook enkele dagen moeten wachten op antwoord ! te zijn daar blijkbaar niet zo snel in :-)
Ze komen ook voor de communie van onze zoon eind mei dus hoop da het lekker is , dat kan ik je dan laten weten of het meegevallen is als je dat wil .

Groetjes tinneke

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik15-4-2014 10:13:39

dag tinneke,

bedankt, had al zo een vermoede dat ik wat geduld moet hebben :) . maar nu heb ik toch al idee van prijs. je mag me zeker laten weten hoe het eten op de communie van je zoon was!! dat zou ik fijn vinden!

groetjes tinne

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik15-4-2014 10:14:03

dag tinneke,

bedankt, had al zo een vermoede dat ik wat geduld moet hebben :) . maar nu heb ik toch al idee van prijs. je mag me zeker laten weten hoe het eten op de communie van je zoon was!! dat zou ik fijn vinden!

groetjes tinne

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik6-11-2014 15:57:43

Hallo, mag ik eens iets vragen aan de bruidjes die in het Park van relst getrouwd zijn of nog moeten trouwen.
Ik heb gezien in hun overeenkomst dat je het van 9 uur 's morgens moogt betreden en moet verlaten voor 6 uur 's morgens maar wat doen jullie met de versieringen? Tafels dekken en dergelijke.. Ik zie mij nu toch niet 's morgens de dag van de trouw zelf alles nog in elkaar steken en de volgende morgen al mijn lampionnen, tafelbekleding en dergelijke verwijderen..
Hoe doen jullie dit? Want als je het van vrijdag tot maandagmorgen moet huren komt het wel op 900 euro..

Mag je indien je een huwelijksfeest geeft het toch eerder betreden en in de loop van zondag toch nog alles afbreken of is dit onmogelijk?

Dank je wel dames!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...