Terug naar overzicht
Een hele dikke proficiat met je zwangerschap, geniet er enorm van!!Amaai jij hebt nogal evenementen om naar uit te kijken :-)heel veel succes en geluk!!!!
Wauw, proficiat!!!
Dat lijkt me zeker schrikken. Maar toch een hele dikke proficiat!
Een dikke proficiat...En nog wat genieten van jullie tijd samen ;-).Maar dat wondertje gaat jullie huwelijk alleen nog maar dat tikkeltje extra geven.Jullie eerste cadeau is al binnen se :-).Xx
Een dikke proficiat...
En nog wat genieten van jullie tijd samen ;-).
Maar dat wondertje gaat jullie huwelijk alleen nog maar dat tikkeltje extra geven.
Jullie eerste cadeau is al binnen se :-).
Xx
Proficiat! Dat zal zeker en vast wel ff een shock geweest zijn, is niet niks :). Maar later kan je hem wel vertellen dat hij er wel bij was op jullie trouwfeest, ook altijd leuk :).
Dikke proficiat! Geniet nog eventjes met 2 en daarna is het eens zo meer genieten met 3 ;-)
Let wel, ik dacht dat je vanaf een bepaalde datum niet meer op het vliegtuig mocht of zoiets in de aard.
Proficiat!!! Een leuk trouwcadeautje alvast :).Niet vliegen of alleen met een doktersattest geldt meestal pas vanaf 6 maanden.En als er geen medische redenen zijn schrijft je gynaecoloog of je huisarts dat attest met 5 à 6 maanden meestal zonder problemen.
proficiat!!!
Proficiat! Geniet nog van de voorbereidingen en van je zwangerschap!
Een dikke proficiat!!! Je mooiste cadeau is al binnen:-)Moet nu wel zeggen dat ik toch wel beetje in paniek sloeg toen ik je berichtje hier las want ik neem ook al 9 jaar de cerazette pil:-) Stel je voor........Toch mooi hé!!!!!!!!!!!
Dikke proficiat!!! Dit maakt de dag die één van de mooiste in je leven moet worden nog mooier en specialer!Wij gingen normaal volgend jaar in mei trouwen. Ik weet van november dat ik zwanger ben en daarom hebben we het bewust een jaar vervroegd! Vond het iets heel speciaal hebben zo trouwen met een babytje in mijn buik :-)Nog veel succes! x
Proficiat!! Wauw seg, dat je gewoon niets wist 4 maanden lang.