Terug naar overzicht
Hey Wendy,Ik trouw op 10/02/07 en heb een huwelijksarrangement geboekt bij Heidi Fonteyn (meer info te vinden op haar website). Inmiddels is de 'proefsessie' achter de rug en ik was zeer tevreden. Hopelijk vindt jij ook daar je gading.Groetjes, Nathalie Haar website is http://www.heidifonteyn.webbuilder02.hostbasket.com/pag...
Hey,Ik heb geboekt bij Il Viso.Ilviso.beIk heb hier veel goede commentaar over gelezen op 't forum.Groetjes, Sissi
Hoi WendyWij zijn ook van Lochristi en trouwen een maandje later dan jullie?Waar geven jullie jullie feest en trouwen jullie ook voor de kerk? Ik ben ook nog op zoek naar een kapper voor onze trouw. Een visagiste heb ik al.Ik ga een demonstratie geven van Mylène en dan komen ze dat gratis bij jou thuis doen. Ik wil je gerust de contactgegevens doorgeven van die mevrouw. Heb er al positieve commentaren over gehoord. Volgende maand heb ik mijn proef make-up, ben eens benieuwd. En de demonstratrice is ook van Lochristi!Je kan me anders mailen vserraes@hotmail.com, want misschien zie ik dit berichtje niet zo rap terug...Veel succes nog!Veroniek20 07 2007
Dag Wendy, Ik ben demonstratrice van Mylène cosmetica. Ik kan uw bruidsmake-up gratis verzorgen indien u dit wenst.Indien u geïnteresseerd bent, kunt u mij mailen op marleen@lokersebc.beIk kijk uit naar uw berichtje.Beste groeten, Marleen
wij trouwen ook in lochristi in juli.waar hebben jullie je haar laten doen? ben behalve op zoek naar visagie ook nog op zoek naar kapper die aan huis komt.ik houd me aanbevolen voor goede tips! zonnigezon@hotmail.com
niemand tips voor Lochristi/Oostakker? :-s