Terug naar overzicht
Hey Kim, Ik heb onze offerte doorgestuurd. En trouwens, wij gaan van de feestzaal ook een lounge maken. Daar gaan we deels zelf voor zorgen en combineren het met een walking dinner. No panic, in Kattebroek kunnen ze alles :)
Krekelhof is echt wel lekker. Een vaste waarde in de streek.
Weet niet met hoeveel jullie zijn, maar vond de palen her en der verspreid in Krekelhof nogal storend. Van het eten kan ik niet meespreken. Wij hebben uiteindelijk voor Hof ten Eenhoorn gekozen.
ik ben ooit naar een trouw in krekelhof geweest en twas meer dan ok hoor. zeer mooie locatie.Maar mijn voorkeur gaan naar Kattebroek.Wij zijn momenteel op zoek naar een zaal en hopen volgende week te beslissen, maar onze nr 1 is kattebroek.zoals marijke al zei, ze kunnen alles aan!
Hallo iedereen,Bedankt voor jullie reacties. Straks naar krekelhof en morgen naar kattebroek. Spannend spannend ;-)@Marijke: tx voor offerte. Nog eens in detail bekeken en normaal wel binnen ons budget, dus dat is al goed nieuws :-)We hebben vandaag al optie genomen op kasteel van Lebbeke. Leek ons ook wel leuk. Maar toch voorkeur denk ik voor Kattebroek ;-)Ik hou jullie op de hoogte.
Hey kim, ben je al eens gaans horen bij de Castel in Herne? Daar gaan wij trouwen.. Ook wel ene mooie locatie hoor met het eilandje in de grote vijver :)
Hallo Sarah,Toevallig kreeg ik die naam net van een vriend door. Op de website ziet het er inderdaad prachtig uit!Ik bekijk het eens met m'n ventje en misschien maken we daar ook wel nog een afspraak om kennis te maken. Ziet er alleszins heel mooi uit. Dank je wel. Ik wens jullie er een schitterend feest en een prachtig huwelijk. GrzKim
Hallo Sarah, ik heb Castel opgebeld maar jammer genoeg zijn de dagen die wij kunnen trouwen bezet. Toch bedankt voor het idee want zag er echt geweldig uit.