Terug naar overzicht
Hallo lieve mede bruidjes!!
Zoals al vermeld, ik heb nog maar 54 dagen tegaan en nog steeds geen ondergoed/ lingerie voor onder de trouwjurk! :(
Ik zelf had graag iets netjes zoals van sinone perla of di Lorenzo gehad maar heb denk ik een moeilijke maat. want of het is te groot of het lijfje is te kort en dan gaat dat niet lekker zitten. ben dus al in tig (15 winkels geweest zelfs naar Nederland) en nog steeds niets! Over 10 dagen heb ik mijn 2 pas en moet alles er zijn!! ;(
En naar H&M hunkemöller enz... wil ik niet want daar ben ik zekker dat ik niets vind :(
Dus als julie goeie adressen vinden in de buurt van Luik en Maastricht (ik kom zelf uit de ardennen) let me please know!!!
een wanhopige bruidje
He Mylene ik had daar ook een grote angst voor en toch heb ik raar maar waar mijn keuze in hunkemoller gevonden denk dat je echt geluk moet hebben, zou toch eens gaan kijken je weet maar nooit, veel geluk met je zoektocht :)
Hey mylene, anders moet je eens in maasmechelen bij monte carlo proberen, zij hebben heel veel exclusive lingerie en heel veel merken die ze verkopen!Is niet zo ver af van maastricht dus mss wel eens de moeite om te proberen!!!
Ik heb ook gewoon op goed geluk een simpele witte bh gekocht in de hunkemoller.. Ik vind dat niemand dat ziet en zelfs de bruidegom ziet dat niet want hij is toch te moe tege dat je in je bed ligt, dus moest het voor mij helemaal niet duur zijn.. heb wel wat mooiere lingerie gekocht voor op de huwelijksreis bij rougegorge..
Ik heb ook gewoon op goed geluk een simpele witte bh gekocht
in de hunkemoller.. Ik vind dat niemand dat ziet en zelfs de bruidegom ziet dat niet want hij is toch te moe tege dat je in je bed ligt, dus moest het voor mij helemaal niet duur zijn.. heb wel wat mooiere lingerie gekocht voor op de huwelijksreis bij rougegorge..