Terug naar overzicht
Ik volg dit mee op, want wij hebben ook geen idee!Wij gaan denk ik lekstokken in hartvorm voorzien...
Ik volg dit mee op, want wij hebben ook geen idee!
Wij gaan denk ik lekstokken in hartvorm voorzien...
Ik een 100 tal want de overschot neem ik dan wel mee naar school (ben kleuterjuf) :-) Groetjes!
Ik heb er ongeveer 30 voorzien.Wij kennen niet zo heel veel kinderen
Ik zal er ongeveer 35 voorzien nadat ik de kindjes heb zitten tellen waarvan ik dacht dat ze zouden aanwezig zijn in de kerk.
Wij voorzien er 40 stuks.Groetjes
bij ons 50 bellenblazers voor oud en klein , om als bedoeling bij het buitenkomen ze bellen blazen ;)
wij hebben er 50 voorzien. Ik heb geteld de kids van vrienden en familie en eventueel de kindjes van mij klas. dat zullen ze gok ik niet allemaal gaan zijn maar heb voor heel de klas geteld.
Mijn zus sprak ook over cadeautjes voor kinderen... Nu is het zo dat ik, mijn schoonbroer, mijn schoonmoeder én schoonvader allemaal in't onderwijs staan en we het nogal onmogelijk achten om voor ieder aanwezig kind iets te voorzien. Is dat écht traditie?
ik val hier ook een beetje uit de lucht. Ik wist niet dat je voor elk kind iets moet voorzien.Bij ons komen er geen kinderen. Dus dat is lekker makkelijk!
Kindjes komen soms mee naar de kerk en geven dan een bloemetje aan de bruid... Je geeft ze dan iets van snoep als bedanking... Is toch wel een traditie...