Terug naar overzicht
Het feit dat je schoonouders zo vervelend doen is al KUT! En de gebeurtenissen van gisterenavond maken het er niet gemakkelijker op.. Ik kan je maar één goede raad geven. Praat hierover met je vriend én meer dan praten. Het echt uitpraten. Anders kan dit in de toekomst een blok blijven in jullie huwelijk. Veel succes
Amai, met de houding van je schoonmama zou ik het toch ook moeilijk hebben.Met de uitslipper van je vriend zou ik eigenlijk echt niet inzitten. Het is nogal duidelijk dat het een dronken stommiteit is en hij was zowaar zelfs in dronken toestand helder genoeg om de stommiteit ervan in te zien (en zich schuldig genoeg te voelen om het direct op te biechten). Al is het natuurlijk echt niet fijn om te horen, vooral als dat niet past bij het beeld dat je van hem hebt. Hopelijk heeft niemand anders dat gezien ook?
Er niet mee inzitten? Ik zou daar wel behoorlijk mee inzitten hoor, ik vind dat niet niets, ook al werd het meteen opgebiecht. Niet leuk om mee te maken zo kort voor het huwelijk (anders ook niet, maar zo vlak voor het huwelijk lijkt me nog net een tikje vervelender). Hopelijk kunnen jullie het uitpraten, want zoals Jolien zegt zou dat wel eens een 'blok' kunnen blijven in de toekomst, iets dat telkens weer naar boven komt als het wat minder gaat...
Pff ik zou daar ook niet mee kunnen lachen hoor en het excuus "ik was zat" vind ik persoonlijk maar zwak...Hopelijk kunnen jullie het uitpraten en vertrouw je hem nog als hij alleen weg is!Hou ons op de hoogte!!
heb met hem gesproken. Hij voelt zich eeeeecht heel slecht. Heeft me nu alles tegoei uitgelegt en ik begrijp het wel. Praat natuurlijk niets goed hé, maar ik ben intussen wel al wat gerust gestelt. Geen oog dicht gedaan deze nacht dus ik ben nog wel wat humeurig. Maar we komen er wel uit :) hij moest vandaag met zijn ma voor zijn kostuum, dus ik heb hem dan ook opdracht gegeven om haar dr plaats te wijzen. Als hij dat tegen haar zegt is er geen probleem, het is alleen een groot drama als ik dat doe. Dus hij gaat haar zeggen dat ze de uitnodiging op zijn vaders werk terug moeten weghalen en ze er geen meer krijgt. Ben benieuwd :D hij durfde niet anders dan naar mij luisteren denk ik. Maar hij heeft er erg veel spijt van en het komt dus allemaal wel goed. Bedankt allemaal voor jullie steun en geruststellingen, heeft me heel goed gedaan!