Terug naar overzicht
Hoe lang heb jij moeten wachten voor dit goedgekeurd is? Wij wachten ondertussen al 3 weken en hebben nog steeds niets gehoord.. :s
Onze pastoor is tot bij ons gekomen, heeft het gelezen en gezegd ah dat is goed voor mijDus we waren er vrij snel en simpel van af...Nu moeten we wel 2weken voor de trouw een "repetitiemis" doen en ik hoop dat hij dan niet gaat moeilijk doen ;-)Ik hoop dat je snel nieuws hebt van uwe pastoor...want zo lang wachten is niet leuk!
Hoi Eva,Ik zit daarop vast. Wil je het jouwe en eventueel je voorbeeldboekjes mailen naar mij?Katrientje85 AT hotmail PUNT comAlvast bedankt en proficiat met je huwelijk!Groetjes Katrien
Hallo! Indien mogelijk mag je naar mij ook steeds je misboekje doorsturen! Sophie.cherroudi@gmail.com hartelijk dank!!
Echt super voor jullie! Wij kunnen nog wel wat hulp gebruiken,dus indien mogelijk mag je ze ook naar mij doormailen.lindsaybrosens@hotmail.com Alvast erg bedankt!
Ik stuur ze door :-)Hopelijk hebben jullie er iets aan! Groetjes
Mag ook altijd naar mij :-)an_van_goethem@hotmail.beAlvast dikke merci
naar mij mag je ook altijd boekjes doormail... britt_loquet@hotmail.comalvast bedankt!
Dag Eva,Naar gautlies@gmail.com mag je het ook altijd sturen :)bedankt!
Dag Eva,
Naar gautlies@gmail.com mag je het ook altijd sturen :)
bedankt!
Ik stuur het door!Groetjes