Terug naar overzicht
Als je dat niet zelf wil voorzien, schuif die taak dan door naar de getuigen :-)
ik zou schrik hebben, dat als je dat niet zelf voorziet, dat niemand dat zal mee hebben...doorschuiven naar de getuigen is een goed idee! Wij gebruiken bellenblaas en zullen voor iedereen die aanwezig is op gemeentehuis een bellenblaas voorzien...
Wij mogen niet gooien van onze kerk
Tegenwoordig is er inderdaad meer en meer, op sommige locaties verbod om het strooien en gooien. Nu...niet iedereen die buiten staat te wachten, is hier van op de hoogte.En twee...indien er toch gegooid wordt...hoe gaat men dit stoppen en wat kan men er uiteindelijk tegen doen?mvg
Wel opletten met confetti heb al gehoord dat het afgaat op de kleding.
Onze buurman had dat bij ons voorzien, wij hadden er op voorhand niet bij stilgestaan. Gaf inderdaad mooi effect op de foto's! 't Waren zo'n kartonnen buizen die je kan 'afschieten', soort confettikanon, met gekleurde stukjes plastic en zelfs een kleine parachute met een wens erop (of iets als 'have a great party' ofzoits...). Was wel leuk en goed gelukt. https://plus.google.com/photos/110688613099925036761/al...
Hi Mona,dat is superleuk op de foto's. Weet je toevallig waar je dat koopt?
Dit kwam van een carnavalshop...
Mona, inderdaad een supermooie foto!! Charlotte: maakt bellenblaas geen vlekken op de kleren? Ik wou dit eerst ook halen, maar ik ben van het idee afgestapt omdat ik bang heb voor vlekken.
Oeie, daar had ik niet aan gedacht...Da's toch gewoon water met wat zeep? Zou dat plekken maken? kzal het een testen (kheb er hier toch een paar liggen van mijn kindjes) en ik laat het je weten :-)
kheb het getest...geen plekken...maar ja kheb het nu wel niet getest op stoffen als zijde en satijn... :-)
Hihi, merci voor de moeite ;-)Dan is bellenblaas voor mij ook een optie! :-)