Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend, trouwdatum één jaar vervroegd

14-4-2014 20:17:21
Hallo Mede-bruidjes en bruidegommen,

mijn vriend en ik hebben ons een maand geleden verloofd en we waren van plan om in de zomer van 2015 te trouwen.

Nu blijkt het vlotter te lopen dan gedacht en denken we eraan om in september 2014 te trouwen. Echte voorbereidingen hebben we nog niet getroffen hoor, maar we weten perfect (tot in de details) wat we willen.

Onze droomlocatie én eerste keuze is nog vrij, maar voor de rest is er nog niets geregeld.

Wat denken jullie? Is dat nog haalbaar of verklaren jullie mij zot :-).

Elien
20-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1336

mona
27-7-2013
 Meld misbruik14-4-2014 20:27:16

Dat kan zeker hoor, nog tijd genoeg als je het mij vraagt. Als je wil krijg je dat op een maand of twee geregeld, op voorwaarde dat je de zaal hebt.

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik14-4-2014 20:29:08

Het is zeker haalbaar als alles en iedereen nog vrij is. Zolang dat dit het geval is zie ik geen probleem ;-)) Trouwkleed bestellen duurt wel 4 maanden, bij mij. Zonder pasbeurten gerekend dus.

Charlotte
4-10-2014
 Meld misbruik14-4-2014 20:45:48

ja hoor, zeker haalbaar! Wij trouwen in Oktober, dus ook niet zoveel tijd (ik werd gevraagd op 14 februari). Wij hebben vooral tijd gestoken in het zoeken naar een locatie...maar als je dat al hebt, is de rest redelijk gemakkelijk...en je vindt ook veel tips op dit forum...een kleed is inderdaad wel andere koek, tenzij je een kant-en-klaar trouwkleed koopt...laten maken is toch wel 3-4 maanden...

Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik14-4-2014 21:19:40

doe dat maar! moet zeker mogelijk zijn :) het belangrijkste is de locatie, en die is al beschikbaar! de rest loopt wel los! ik heb één jaar gepland aan onze trouw, maar zou het niet erg gevonden hebben om sneller te plannen.

Els
2-8-2014
 Meld misbruik14-4-2014 22:28:43

Dat is zeker haalbaar. Wij zijn verloofd van begin februari en ons huwelijk is al 2 augusutus. Dus go for it!

Wendy
16-5-2015
 Meld misbruik14-4-2014 22:30:30

Dat moet zeker lukken hoor! Ik ben in september gevraagd en wilde graag in het voorjaar trouwen. Enige vereiste voor ons is dat ons zoontje (goed) zelf kan lopen zodat hij buidskindje kan zijn. Dit voorjaar was helaas niet haalbaar (hij loopt nog niet) dus plannen we het voor volgende lente.

Maar als onze zoon al had kunnen lopen, dan waren we dit voorjaar al getrouwd.

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik15-4-2014 7:50:35

Zeker doen! Ik heb nooit begrepen waar mensen een jaar of langer aan plannen :-) Wij doen alles op 5 maanden. Alles wat je x aantal maanden op voorhand moet bestellen is een richting en standaard voor de winkels, maar als je zegt dat het vroeger moet, dan kan dat hoor!
Succes x

Eva
9-8-2014
 Meld misbruik15-4-2014 8:10:35

Zeker doen! Geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...