Terug naar overzicht
je kan eens kijken op www.kaarskesprocessie.be of www.tutje-en-kiki.com, staan wel leuke dingen op.
Wat IK zou doen: In een speciaalzaak in de buurt waar ze 'ontbijtmanden' verkopen. De ochtend na jullie huwelijk een ontbijtmand laten leveren... Ik ben niet zo te vinden voor emotionele cadeautjes. Dus ik zou iets geven waar ze dag daarna direct plezier aan beleven...
Jolien, mag ik jouw getuige zijn? :-)Nee, serieus, ik zou ook niet blij zijn met rommeltjes, dat beland toch maar in een kast om er waarschijnlijk nooit meer uit te komen. Ik vind een ontbijtmand een goed idee!ps: ik heb zelf wel niets gekregen nadat ik getuige was.
Wij hebben gegraveerde bierglazen gegeven.voor mijn nonkel en mijn vriend zijn broer een trappist glas en dan voor mijn vriend zijn nonkel een kriekglas :) en dan bier erbij :)drinken nogal is geire eentje ;)
Ik heb voor mijn getuige haar kleedje gekocht/betaald voor de trouw. Ze had een supermooi kleedje gezien bij suitecollectie, maar dat kostte bijna 600 euro.Ik heb de dame die mijn kleed maakt gevraagd wat het zou kosten om te maken en doe haar dit nu cadeau, koste zowaar minder dan 2/3 van de prijs.Het is mijn beste vriendin dus heb ik beslist dat het wat meer mag zijn, liever dit, dat kan ze nog aandoen erna, dan een prulleke te geven.Mijn man zijn getuige is een echte wijnliefhebber, die hebben we een paar flessen exclusieve wijn gekocht.
Wij hadden een bon van de parfumerie voor onze getuigen, misschien heel gewoontjes maar ze waren er toch super blij mee.
Bij ons zal het ook een ontbijtmand worden, zowel voor onze getuigen als voor onze ouders.Lang over gezocht en veel de revue gepasseerd voor we hierbij zijn uitgekomen, maar zoals jullie hierboven al zeiden; ik zou het zelf ook geweldig vinden!We gaan wel een mand maken met bvb afbakbroodjes en zweedse knakkebrod, zodat we zeker niet de kans lopen dat een ontbijt-bezorger hen uit hun bed belt. We geven de mand dan 's avonds tijdens het feest af.