Nu Online
Momenteel zijn er 712 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau's getuigen

15-4-2014 9:31:44
Onze getuigen zijn alle 2 vrouwen maar ik heb geen idee wat ik kan geven om ze te bedanken. Iemand ideetjes ?

Jessica
23-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 795

Dana
30-8-2014
 Meld misbruik15-4-2014 9:44:03

je kan eens kijken op www.kaarskesprocessie.be of www.tutje-en-kiki.com, staan wel leuke dingen op.

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik15-4-2014 9:45:29

Wat IK zou doen:

In een speciaalzaak in de buurt waar ze 'ontbijtmanden' verkopen. De ochtend na jullie huwelijk een ontbijtmand laten leveren...
Ik ben niet zo te vinden voor emotionele cadeautjes. Dus ik zou iets geven waar ze dag daarna direct plezier aan beleven...

Elien
20-9-2014
 Meld misbruik15-4-2014 9:50:56

Jolien, mag ik jouw getuige zijn? :-)

Nee, serieus, ik zou ook niet blij zijn met rommeltjes, dat beland toch maar in een kast om er waarschijnlijk nooit meer uit te komen. Ik vind een ontbijtmand een goed idee!

ps: ik heb zelf wel niets gekregen nadat ik getuige was.

stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik15-4-2014 9:58:34

Wij hebben gegraveerde bierglazen gegeven.

voor mijn nonkel en mijn vriend zijn broer een trappist glas en dan voor mijn vriend zijn nonkel een kriekglas :) en dan bier erbij :)

drinken nogal is geire eentje ;)

Amy
28-6-2014
 Meld misbruik15-4-2014 10:28:35

Ik heb voor mijn getuige haar kleedje gekocht/betaald voor de trouw. Ze had een supermooi kleedje gezien bij suitecollectie, maar dat kostte bijna 600 euro.

Ik heb de dame die mijn kleed maakt gevraagd wat het zou kosten om te maken en doe haar dit nu cadeau, koste zowaar minder dan 2/3 van de prijs.

Het is mijn beste vriendin dus heb ik beslist dat het wat meer mag zijn, liever dit, dat kan ze nog aandoen erna, dan een prulleke te geven.

Mijn man zijn getuige is een echte wijnliefhebber, die hebben we een paar flessen exclusieve wijn gekocht.

Sanne
22-3-2014
 Meld misbruik15-4-2014 10:54:29

Wij hadden een bon van de parfumerie voor onze getuigen, misschien heel gewoontjes maar ze waren er toch super blij mee.

Annick
26-4-2014
 Meld misbruik15-4-2014 22:05:34

Bij ons zal het ook een ontbijtmand worden, zowel voor onze getuigen als voor onze ouders.
Lang over gezocht en veel de revue gepasseerd voor we hierbij zijn uitgekomen, maar zoals jullie hierboven al zeiden; ik zou het zelf ook geweldig vinden!

We gaan wel een mand maken met bvb afbakbroodjes en zweedse knakkebrod, zodat we zeker niet de kans lopen dat een ontbijt-bezorger hen uit hun bed belt. We geven de mand dan 's avonds tijdens het feest af.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...