Terug naar overzicht
Misschien kan je stokjes maken met daaraan verschillende lintjes om mee te zwaaien. Ik heb er zelf ook nog niet over nagedacht eigenlijk wat wij zullen doen.
Concertlampjes, GSM lampjes, fluo sticks, ...
Bij mijn zus had de fotograaf bloemblaadjes en papieren hartjes uitgedeeld, die we dan moesten gooien op het dansend koppel. Dat leverde ook leuke foto's op.
Het is niet zozeer dat die sterretjes (vuurwerkstokjes) zo gaan stinken, maar eerder dat mensen hier verkeerd mee omgaan: direct op tafel leggen (gaten in het tafellaken), een fakkel maken met 10 van die vuurwerkstokjes samen, ... .In de feestzaal zien ze dit niet graag meer afkomen, en bij velen is het gewoonweg verboden.Ik heb dit jarenlang gedaan, en ben ermee gestopt: ik moest teveel tafellakens betalen .Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
wij hadden rode hartvormige fietslichtjes, was zeer groot succes!
Wij hebben van die lichtgevende stokjes die ze op fuiven enzo ook hebben gekocht :)
Aanstekers met jullie naam en datum op. Ik laat de bedankjes bijvoorbeeld niet drukken, maar 'steel' het ontwerp van de drukken en maak dan via Vistaprint stickers om dan op de bedankjes te kleven.Komt honderden euro's goedkoper uit (geen drukprijzen) en heeft naar mijn mening toch hetzelfde effect.