Terug naar overzicht
Je hebt er veel hoor ik som er enkele op:Gravenhof TorhoutKasteel van Moerkerke bruggeTer leepe ZedelgemDen otter ZedelgemTen doele ZuienkerkeDe grote Stove ZuienkerkeTen Dauwe AalterDe pier BlankenbergeZandwegemolen BruggeDe roode poort MeetkerkePottemaeckershoeve MeetkerkeKasteel d'aertrijke Torhout Zandberghoeve Oedelem daar trouw ik. Een mooie zaal met prachtige tuin en vijverIk vergeet er nog super veel, maar je kan al beginnen zoeken!Succes
Kasteel van Moerkerke
Haeneveldt in Jabbeke is er ook nog.
't rozenhof in klerken
mochten wij zo ver niet wonen,Gods huis in st laureins is mooi, lekker, je kan er overnachten en de dag nadien gratis gebruik maken van sauna. :)
Hof ter molen in Leke, een echte aanrader!
Huyze de Baere, MaldegemSuper gezellig en iedereen is het unaniem over eens dat het eten overheerlijk is!
Hello ladies!Superbedankt voor de berichtjes! Ik heb weer wat stof tot nadenken.De baere zit blijkbaar al vol voor juli 2015 :( blijkt idd een superzaal te zijn.Wat ook een echte aanrader zou zijn is het klokhof in kortrijk, maar deze is ook al volzet voor onze datum. Blijkbaar is iedereen vroeg met boeken :) Veel succes nog allemaal! :)