Terug naar overzicht
Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen met een aantal ideeën? (teksten, uitvoering, ...)
Je mag altijd ideeën mailen naar lisatirions@hotmail.com
Alvast bedankt!
Je kan de genodigden vragen om feestkledij te dragen die 25 jaar geleden in de mode was of een PowerPoint met foto's van vroeger en nu. Een quiz over hun huwelijksleven?.... Je zal vast wel iets vinden.
Jaaaa! Greet, wat een goed idee! Maak er een nostalgie feest van! Dat zullen zij en hun vrienden zeker leuk vinden!
Ik heb bij mijn schoonzus op het feest ook iets gedaan: Hun thema was Disney en ze kregen telkens heel korte fragmenten te zien uit een film. Toen moesten ze zeggen welke film het was. Bij een goed antwoord (en eigenlijk ook een fout :-p) mochten ze een ballon open prikken. Die was gevuld met glitters en een opdracht voor een aanwezige, bijv. Ga een pintje drinken met het koppel / Ga samen shoppen / enz. Misschien op die manier werken? Foto's van toen en een hoofd wegknippen of vervormen, zeg maar iets ;-)
Bedankt dat zijn al zeer leuke tips! Maar hebben jullie ook een grappige trouwgelofte, want ik zou hen ook graag op een grappige manier doen hertrouwen.
Bedankt dat zijn al zeer leuke tips!
Maar hebben jullie ook een grappige trouwgelofte, want ik zou hen ook graag op een grappige manier doen hertrouwen.
Denk dat je die best zelf schrijft met typische karaktertrekken of gebeurtenissen van je ouders...
Ja misschien wel, maar ik weet niet goed hoe ik eraan kan beginnen. Ben zelf nog maar 22 dus heb nog geen ervaring met huwelijken of huwelijksbeloften, ...
Ja misschien wel, maar ik weet niet goed hoe ik eraan kan beginnen.
Ben zelf nog maar 22 dus heb nog geen ervaring met huwelijken of huwelijksbeloften, ...