Terug naar overzicht
Hallo,Vraag eens offerte op in het kasteel van Brasschaat...ik weet het, het klinkt heel duur maar eigenlijk vallen de prijzen goed mee in vergelijking met andere zalen. Super mooie locatie! Wij hebben wel een gans ander concept (walking dinner met 80 genodigden in totaal, geen receptie apart, geen avondfeest apart). Dus wat de prijzen zijn voor jullie pakket weet ik niet, maar wij hebben wel een drankenforfait van het begin tot einde van het feest en stel dat er nog mensen blijven na het voorziene einde, dan is het een heel redelijke forfait (echt heeeeel redelijk) voor de mensen die dan nog overblijven...
't lepeltje, een feest naar uw budget Wij trouwen er voor +/- 8000 euro. http://www.tlepeltje.be/
Hoi,Wij hebben ons feest op 22 maart 2014 gehouden bij Hof ten Bosse in Destelbergen (www.hoftenbosse.be ).Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. We kregen reeds veel complimenten over het eten. De bediening is ook super. Zeer vriendelijk. Dankzij hen hebben wij onze huwelijksdag met een fantastisch diner en dansfeest kunnen afsluiten. Wat ons betreft een echte aanrader. Mvg,Sara en Andy
Feestzaal den bakker in Rijkevorsel
bedankt voor de reacties! Er zijn er bij die ik nog niet kende dus ik ga ze zeker eens checken!