Terug naar overzicht
Hey Elien, geen ervaring mee maar hapjes zien er wel lekker uit!Anders moet je er eens een paar bestellen zodat je ze kan voorproeven?
Ja, dat ga ik doen! Ze is alvast super vriendelijk en behulpzaam, dus dat zit zeker goed!
Dag Elien,Ik kan ze niet, maar het ziet er inderdaad wel ok uit. Wat ik zelf de voorbije weken geleerd heb is dat traiteurs heel concurrentieel zijn. Zo kregen we gisteren te horen van de traiteur waar we waarschijnlijk mee gaan samenwerken, dat hun tapashapjes vooraf een halve euro goedkoper geworden zijn (7euro nu per pers.) omdat de concurrentie ook zijn prijs had laten zakken. Misschien heeft het daar mee te maken dat jou traiteur zo'n prijzen heeft,
Dag Elien,
Ik kan ze niet, maar het ziet er inderdaad wel ok uit. Wat ik zelf de voorbije weken geleerd heb is dat traiteurs heel concurrentieel zijn. Zo kregen we gisteren te horen van de traiteur waar we waarschijnlijk mee gaan samenwerken, dat hun tapashapjes vooraf een halve euro goedkoper geworden zijn (7euro nu per pers.) omdat de concurrentie ook zijn prijs had laten zakken. Misschien heeft het daar mee te maken dat jou traiteur zo'n prijzen heeft,