Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen!

16-4-2014 9:04:17

Hoi allemaal!

Vandaag exact nog 100 dagen op de teller.. Wat vliegt de tijd seg! :-)

De zenuwen beginnen stilletjes aan ook op te komen en we hebben nog zoveel te doen! We hebben een garage/hangaar van ongeveer 180m² aan ons huis en geven ons feest dus gewoon bij ons thuis. Heel handig zo een garage, maar je zou ervan verschieten hoe snel deze vol staat! Die moet nu dus nog helemaal leeg gehaald worden en geschilderd. Er moet zelfs nog een opening gemaakt worden achteraan naar het terras... (Als ik het zo geschreven zie staan zinkt de moed toch een beetje... Zeker als je weet wat er allemaal instaat)

Mijn toekomstige is er nogal gerust in.. "komt allemaal goe" zegt hij geregeld.. :) Uiteraard komt het wel goed! Daar zal ik wel voor zorgen ;-) Maar ik ga er toch nog een aantal nageltjes door gaan afbijten..

Gelukkig is voor de rest bijna alles geregeld. Enkel nog de "kleine" dingen zoals naamkaartjes, cadeaus, misboekjes printen,... moeten nog gedaan worden.

En ook niet onbelangrijk: Wij hebben nog altijd geen afspraak kunnen maken met de pater die ons gaat trouwen. Al een stuk of 15x gebeld, maar neemt niet op. We hebben ons misboekje wel helemaal klaar, enkel de teksten die hij zelf beslist moeten nog ingevuld worden. Maar wat als hij iets niet goed vindt? Vandaag nog maar eens proberen te bellen en anders ga ik naar het parochiesecretariaat...

Gisteren hebben we nog de muziek gaan bespreken voor in de mis.. Mijn tante zal dwarsfluit en piccolo spelen en ze zorgt nog voor een harpiste en orgelist... Gaat zo mooi worden! Klassiek, maar zo geweldig mooi! :) :)

De uitnodigingen zijn we ook al stilletjes aan aan het uitdelen bij familie. Door strubbelingen aan mijn vaders kant van de familie gaat er een deel niet van komen (onder andere mijn oma..). Ik heb me dit in het begin echt heel erg aangetrokken maar uiteindelijk is het onze dag en als ze ervoor kiezen hier geen deel van uit te maken, moeten zij dit weten.

Kijk echt al uit naar onze dag!! Heb tot nu toe al enorm genoten van alle voorbereidingen en ook al gaan er nog stressy momenten aankomen het gaat het allemaal waard zijn want ik trouw met de man van mijn leven!

Vele groetjes,
Elke

Elke
26-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 685

Jessica
26-7-2014
 Meld misbruik16-4-2014 9:38:55

Dag Elke,

leuk, iemand die op dezelfde dag trouwt :)
Ik was ook al aan het denken om de uitnodigingen uit te delen (het is tenslotte in de vakantie periode), en ben blij dat ik niet de enige ben die dit al wil doen :)

Alleszins veel plezier op jullie grote dag en met de rest van de voorbereidingen!

Sylvie
26-7-2014
 Meld misbruik16-4-2014 13:13:03

Hoi,

Nog iemand die op dezelfde dag trouwt :-)

Ik moet nog echt veel plannen denk ik...

De viering moet nog helemaal in elkaar gestoken worden (volledig naar onze keuze zei de priester). 1 probleem: we hebben geen van beiden al ooit een huwelijksviering meegemaakt en weten dus niet wat er allemaal wel of niet in moet. Wij werken niet met een ceremoniemeester omdat we dit geld wilden uitsparen voor iets anders :-)

Volgende week zaterdag is onze eerste dansles om onze openingsdans in elkaar te steken. Spannend :-)

Verder moeten we zelfs nog gaan kijken voor een kostuum voor mijn toekomstige, voor zijn zoontje. Uitnodigingen moeten nog gekozen worden, gastenboek, trouwringen, bedankjes, definitieve gastenlijst opstellen...
Nog echt veel werk dus maar zoals je al zei Elke, al die stressy momenten gaan het achteraf zo waard zijn :-D

groetjes Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...