Terug naar overzicht
Oh Kim dat is echt wel om te vloeken!Ik duim alvast dat het allemaal goedkomt en ze alles kunnen recupereren?!
Chance dat je nog een back-up hebt gemaakt een maand geleden... dit zal toch het meeste recuperen van je voorbereidingswerk. Hopelijk kunnen ze alles recupereren.
Het meeste upload je belangrijkste bestanden naar een online account (bv gmail). Altijd backup en overal bereikbaar.mvg
Daar ben ik nog ouderwets denk. Heb alles opgeschreven en heb hier een kaft van. En al mijn mails staan in een aparte map op mijn mail. Hopelijk kunnen ze alles terug vinden. Liefs Caroline
Sla alle belangrijke informatie op op een harde schijf of maak een Dropbox mapje, dan kun je er zo via internet terug aan. Ik doe dat zo voor al mijn voorbereidingen voor school, kan dan ook altijd in de klas netjes aan ieder bestand.Zou dat beter ook eens beginnen doen voor de voorbereidingen van de trouw :-D
Ja van mijn mail is ook alles weg dus apart mapje of niet, tis foetsie, ik heb een externe harde schijf die ik iedere maand is aansluit gelukkig! Anders alles weg. Ik was nog bezig met een eindwerk voor mijn banaba die had ik nog net gemaild naar een docent dus hopelijk kan die dat bestand nog eens terug mailen :-) nu wachten op een verlossend telefoontje van switch...
Ja maar bij dropbox staat dat mapje ook online, dus kan je overal openen, ook op andere computers :-) Heel gemakkelijk :-D
Jolien, Dropbox is ook niet onfeilbaar hoor. Dat is bij mij ook al eens gecrasht... Hoeveel backups je ook neemt, dit kan altijd gebeuren. In elk geval, Kim, ik hoop dat ze alles (of toch het meeste) kunnen recupereren! x
elke dag time machine backup maken ... zeker voor je updates gaat uitvoeren.
Oh nee, verschrikkelijk!!!! Bij mij staat alles ook nog eens dubbel op een USB
Ja helaas staat mijn harde schijf niet standaard in de buurt. Ik computer in de zetel niet aan een bureau. Ik wacht nu nog op een verlossend telefoontje van switch. En normaal zijn updates geen probleem, dat zei die kerel op switch ook, dat is nu net het handige aan mac, was een foutje in het programma. Ben ik vet mee natuurlijk... Ach ja er zijn ergere dingen.
En... ?
Alles na 8/3 kwijt maar cava ik had dus ni zoveel meer opgeslagen na die datum :-)