Terug naar overzicht
Mijn man heeft in zijn speech de belangrijkste familieleden en vrienden aangehaald, met fijne of grappige anekdotes over hoe we hen hebben leren kennen, hoe ze 'mee deel uitmaken' van onze relatie, wat ze voor ons betekenen... mix van ontroering, bedanken, lachen. Was heel mooi. Beste een lange speech, maar je zag dat iedereen tot het einde geboeid geluisterd heeft, hoewel onze vrienden onze familieleden niet echt kennen en omgekeerd ook niet echt. En ze lachten op de juiste momenten, dus mission accomplished. :-)Vb'tje: toen mijn man aan mijn pa officieel ging vragen of hij het goed vond dat we zouden trouwen (formaliteitje hoor, we waren al bijna tien jaar bij elkaar...), dacht mijn pa eerst dat hij kwam vragen om samen een zaak op te starten of iets dergelijks. Dat heeft hij er vb. ook op een humoristische manier in verwerkt, iedereen moest lachen. :-)
bedankt voor de tips!
Amai Mona , een creatieve man dan :) Zalig als je dat zomaar kan opstellen..Bij ons breekt het zweet al uit (zoals bij mij en mijn toekomstige)om nog maar IETS te zeggen dus laat staan om een leuke tekst in elkaar te kunnen steken :)