Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer vanalles in orde gebracht!

16-4-2014 11:20:34
Met nog 156 dagen op de teller hebben we de volgende zaken reeds in orde gebracht:
* zaal
* locatie receptie + hapjes en drankenforfait
* voorlopige gastenlijst (bijna definitief)
* gemeente
* bruidsjurk + schoenen+ juwelen
* bruidskindjes + kleedjes + accessoires
* kostuum + hemd + das
* huwelijksreis
* thema
* ringen
* fotograaf
* fotolocatie bij goed weer
* dj
* idee tafelindeling
* klein bedankje (krijgen nadien nog bedankkaartje met foto's)
* gastenboek
* enveloppedoos
* decoratie materiaal
* materiaal voor tafelindeling
* openingsdans

Sabrina
20-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 594

joyce
16-8-2014
 Meld misbruik16-4-2014 11:49:59

Amai, super!! Ik trouw een maand vroeger en heb nog den helft niet gedaan van wat gij gedaan hebt! Waar heb je de kleertjes voor de bruidskindjes gehaald??

Marthe
20-9-2014
 Meld misbruik16-4-2014 13:08:41

Wow, jullie hebben al veel gedaan! Wij trouwen op dezelfde dag, maar hebben een heel deel nog niet gedaan.

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik16-4-2014 13:18:20

Kleedjes voor de kindjes komen uit de kinderplaneet in Baal. Ik geloif de communie collectie van Gymp.

helena
13-9-2014
 Meld misbruik16-4-2014 18:09:21

Hier ondertussen < 150 dagen en dus een weekje voor jullie! Wij staan ook minder ver, dus super goed bezig!!! :)

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik16-4-2014 21:08:44

Ik ben nog een aantal dingen vergeten.
* uitnodiging is gekozen
* tekst uitnodiging gekozen
* afspraak make up en kapsel is gemaakt
* pasbeurt jurk ligt vast

Kenny

Meld misbruik17-4-2014 12:55:19

Beste Sabrina,

Proficiat met jullie aankomende huwelijk! Hebben jullie ook al aan live muziek gedacht? Wij nodigen jullie graag uit om je favoriete liedjes naar eigen keuze gratis en vrijblijvend bij ons live te komen beluisteren. Neem gerust contact op met ons voor meer informatie,

groetjes, Marie-Joëlle

Beautiful Live
www.beautiful-live.be
info@beautiful-live.be

miek
20-7-2014
 Meld misbruik18-4-2014 4:47:18

Hallo

Ik trouw 20 juli en moet nog veel doen hoor :)
Mag ik vragen wanneer je feest begint en hoeveel de dranken forfait is per persoon?
Wij hebben voorlopig een formule van 26 euro p.p van 19 u tot 5 uur.
Blijf zo verder doen komt je trouw dik in orde :)

groetjes

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik18-4-2014 7:59:35

De drankenforfait voor de receptie is 15euro voor 2u. Hier zit inbegrepen: cava, bier, frisdranken, fruitsaooen, water.

Drankenforfait voor het feest weten we niet juist omdat het diner mee is inbegrepen. Maar de prijs is hier 73euro per persoon voor glaasje cava bij ontvangst, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet en drank gedurende 6u.

Het feest start vermoedelijk om 19u, we moeten nog is gaan samen zitten met die van de zaal om het verloop te bespreken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...