Terug naar overzicht
Amai, super!! Ik trouw een maand vroeger en heb nog den helft niet gedaan van wat gij gedaan hebt! Waar heb je de kleertjes voor de bruidskindjes gehaald??
Wow, jullie hebben al veel gedaan! Wij trouwen op dezelfde dag, maar hebben een heel deel nog niet gedaan.
Kleedjes voor de kindjes komen uit de kinderplaneet in Baal. Ik geloif de communie collectie van Gymp.
Hier ondertussen < 150 dagen en dus een weekje voor jullie! Wij staan ook minder ver, dus super goed bezig!!! :)
Ik ben nog een aantal dingen vergeten. * uitnodiging is gekozen* tekst uitnodiging gekozen* afspraak make up en kapsel is gemaakt* pasbeurt jurk ligt vast
Beste Sabrina, Proficiat met jullie aankomende huwelijk! Hebben jullie ook al aan live muziek gedacht? Wij nodigen jullie graag uit om je favoriete liedjes naar eigen keuze gratis en vrijblijvend bij ons live te komen beluisteren. Neem gerust contact op met ons voor meer informatie,groetjes, Marie-JoëlleBeautiful Livewww.beautiful-live.be info@beautiful-live.be
HalloIk trouw 20 juli en moet nog veel doen hoor :)Mag ik vragen wanneer je feest begint en hoeveel de dranken forfait is per persoon?Wij hebben voorlopig een formule van 26 euro p.p van 19 u tot 5 uur.Blijf zo verder doen komt je trouw dik in orde :)groetjes
De drankenforfait voor de receptie is 15euro voor 2u. Hier zit inbegrepen: cava, bier, frisdranken, fruitsaooen, water.Drankenforfait voor het feest weten we niet juist omdat het diner mee is inbegrepen. Maar de prijs is hier 73euro per persoon voor glaasje cava bij ontvangst, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet en drank gedurende 6u. Het feest start vermoedelijk om 19u, we moeten nog is gaan samen zitten met die van de zaal om het verloop te bespreken.