Terug naar overzicht
Ik volg ! :-))
hallo, wij zijn ook met een grote suite en zochten ook voor betaalbaar vervoer. Daarom kozen wij voor een huifwagen. Indien u meer info wenst kan ik het allemaal doorsturen via mail.
oh, Tineke dat zou leuk zijn :) sarahderoo100@hotmail.com
Hallo,Wij wilden ook niet zoveel uitgeven aan vervoer en hebben nu een zwart busje met een rood duiveltje op besteld (suite is van 26 personen)Met chauffeur bij blijven we onder de 400 euro, is meer dan genoeg vinden wij..voor het kleiner busje was het goedkoper ook!Dus als je niet zo kieskeurig bent, zou ik eens bij Peltax horen...
Hallo,
Wij wilden ook niet zoveel uitgeven aan vervoer en hebben nu een zwart busje met een rood duiveltje op besteld (suite is van 26 personen)
Met chauffeur bij blijven we onder de 400 euro, is meer dan genoeg vinden wij..
voor het kleiner busje was het goedkoper ook!
Dus als je niet zo kieskeurig bent, zou ik eens bij Peltax horen...
Voor een oldtimerbus, waar de ganse suite samen in kan én je ook nog es leuke foto's mee kan maken, is je budget nét iets te klein denk ik... Of toch moet je misschien es polsen bij De Feestbus in Tielt...Greetz,Christ www.christvilez.be
Voor een oldtimerbus, waar de ganse suite samen in kan én je ook nog es leuke foto's mee kan maken, is je budget nét iets te klein denk ik... Of toch moet je misschien es polsen bij De Feestbus in Tielt...
Greetz,
Christ
www.christvilez.be