Terug naar overzicht
Het is misschien iets van vroeger, maar zijn er mensen die een huwelijkslijst leggen? Meestal vragen ze geld, dat ik gemakkelijk. Maar ik ben iemand die graag geschenken krijgt. Dus dacht waarom geen lijst leggen en geld vragen.
Wat denken jullie?
Hé Jody, als je dat wil moet je dat zeker doen! Ik vind het zelf ook alijd leuker om ern cadeau te kopen dan geld te geven. Wij leggen gen huwelijkslijst omdat ik niet zou weten wat ik er op zou moeten zetten.
Wij doen het ook niet omdat we ondertussen al 10jaar samen zijn maar als jullie nog niet of pas samenwonen zou ik het zeker overwegen!
Hier wonen wij al bijna 7 jaar samen en hebben we eigenlijk alles, dus geen lijst.Wel een reisrekening voor onze huwelijksreis.Maar elk zijn goesting. Als jij liever met lijst werkt, doe dat dan. Of laat mensen kiezen of ze iets van de lijst kopen of geld geven.Ik heb de vraag overigens wel gehad uit mijn omgeving, maar als ik dan uitleg dat we echt wel alles hebben voor ons huishouden, snappen de mensen het wel.
Zeker doen als je dat leukt vindt! Maar zoals de dames hierboven zeggen, tegenwoordig wonen de meeste koppels al een tijd samen en hebben ze dus vaak al alles.
Wij wonen ook al wel 5 jaar samen en hebben ook al veel. Maar wij gaan bouwen en krijgen een grote tuin. Het zou vooral voor het nieuwe huis zijn en voor de tuin. Mercikes voor de reacties.