Nu Online
Momenteel zijn er 756 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen gabor

16-4-2014 21:29:01
Dag medebruidjes,
Ik zal een kort kleedje dragen van linea Raffaelli in kant. Ben vandaag gaan kijken voor schoenen en heb wel mooie en vooral super gemakkelijke gezien van gabor, goudkleurige. Enige waaraan ik twijfel is de hiel die is iets zwaarde, 5cm hoog maar niet in goudkleur maar hout. En das mijn enige schrik. Wanneer je naar de typische trouwschoenen kijkt zijn de hielen meestal fijn en in zelfe kleur.
Wat denken jullie?

kathleen
1-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 829

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik16-4-2014 23:55:46

Dag Kathleen, ik ben alvast fan van Gabor en draag dan ook niks anders meer.
Ik heb er voor mijn trouw zilveren pumps van met hak van 5,5cm en is ook in hout (beige) kleur.
Ik heb wel een lang kleed maar denk niet dat het stoort onder een kort....
Ik vind makkelijke schoenen het belangrijkste op die lange dag!

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik17-4-2014 0:45:46

Ik heb pas een plat paar gabor gekocht, net pantoffels! En de hakken zijn idd ook fijn :)
Ik deel Cindy's mening, dat het niet echt zou storen!

Ik heb ook goudkleurige schoenen, van Clarks, ook met een houtkleurig hakje (niet zo hoog en ik heb wel een lange jurk), maar ik zou me daar zeker niet door laten tegenhouden!
Dit soort schoenen kan je ook gewoon blijven dragen achteraf, dat is ook weer een meerwaarde!

Babs
13-9-2014
 Meld misbruik17-4-2014 10:05:31

Ik dacht ook aan diezelfde schoenen van Gabor. Houten hak, 5cm.

Ze zitten wel comfortabel maar ik twijfel ook nog of het "trouwschoen" genoeg is

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik17-4-2014 11:29:07

Ik wilde persoonlijk niet een "echte" trouwschoen omdat ik witte schoenen achteraf niet meer draag en nu kan k ze dus wel afdragen. Zo is het minder erg van het geld :-).
Ik heb wel een lang kleed en dan zie je er toch bijna niks van he!

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik17-4-2014 13:04:26

Voor mij persoonlijk hoort een echte trouwschoen bij een echte trouwjurk, maar je kan een uitzondering maken indien je lange jurk aan hebt. Oké de fotograaf zal normaal gezien je schoenen ook wel op foto willen vastleggen maar verder ziet er niemand iets van. Bij een korte trouwjurk zou ik persoonlijk een echte trouwschoen dragen. Heb een echte trouwschoen (rainbow club model florrie) en ga ze nadien laten inkleuren zodat ik ze nog kan afdragen. Ik zou voor geen houten hak gaan in dit geval.

Lies

Meld misbruik18-4-2014 19:14:14

Goh ik denk dat je vooral iets moet kopen wat jij mooi vindt en makkelijk. Bij mijn eerste huwelijk had ik ook braaf echte trouwschoenen gekocht. Maar mede door het vreselijk warme weer en het feit dat ik een lange jurk had, zijn die schoenen vlak na de receptie uitgegaan en daarna heb ik ze nooit meer aangehad.

Dit keer heb ik mijn gevoel gevolgd en schoenen gekocht die ik zelf leuk vond en die heel makkelijk zitten. Uiteindelijk gaat het er toch om dat jij je er goed en makkelijk bij voelt en dan straal je hoe dan ook in je jurk, met eender welke schoenen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...