Terug naar overzicht
Ik kreeg in mijn bruidswinkel deze website: www.elsacolouredshoes.com Ik heb dan weer grote voeten (maat 42), dus misschien hebben ze ook extra kleine maatjes ;-)Ze leveren aan mijn bruidswinkel, valt te informeren of ze ook ergens in jouw buurt leveren of naar huis verzenden.
Ik heb ooit gehoord van 'Van loock' schoenen, ik dacht dat het ergens in het Antwerpse ligt.Ikzelf ben ook van Limburg. In Bree heb je nog een grote schoenenwinkel 'Brusten', of La bottega in hasselt. Ikzelf heb net schoenen gekocht in Strada te Genk (maar geen idee of er zo iets tussen stond, ik heb er niet op gelet.Succes!
Hi JessicaIk heb mijn trouwschoenen gevonden via de bruidswinkel en deze zijn ook van elsa coloured shoes (Rainbow collection). Zoals jou heb ik ook maatje 35 en dit merk heeft modellen in maat 35. Als je op hun website bij info het formulier invult krijg je een lijst met de verkooppunten.Veel succes.GroetjesKelly
Ik heb ook een paar sandalen met fijne hak van 6 cm van elsa coloured shoes, collectie rainbow club. Ik heb wel maat 40. Betreft model florrie. Je moet eens gaan kijken + binnenin zit er een ingewerkt gelkussentje, lopen makkelijk zelfs voor iemand die nooit hakken draagt:-)Maar in deze collectie was dit het enigste model dat een open sandaaltje was dus veel keuze (indien echt sandaal) heb je niet. De mijne gekocht via trouwwinkel. Maar je kan ze online ook kopen; website Tsjari, xsasashop......vindt wel dat ze ruim uitvallen zodus....Ben ook gaan zien bij Gabrielli in Roeselare maar daar hadden ze model florrie niet. En Van Loock is geloof ik in Zandhoven maar die verkopen elsa coloured shoes niet.
Bij van loock hebben ze idd grote enkleine maten. Daar zou ik zeker eens horen. Je kan hen ook altijd eerst bellen. De winkel is in zandhoven.
Ooooh fijn dank jullie wel! ..Ik kan weer verder ;) ..Bedankt allemaal!!