iemand die een lijstje heeft wat er allemaal nog moeten gebeuren dat laatste weken/dagen , zodat ik kan vergelijken .... zodat ik zeker niets vergeet
Want dat heb ik ( net zoals bij men zwangerschappen) ik moet alles opschrijven of ik vergeet het ( heb ook wel veel aan men hoofd , den trouw , op dinsdag ga ik nu les volgen omdat ik zelfstandig onthaalmoeder wil worden , ik ben volop bezig met de aanvraag hier rond , werken , de kids , .... )
Over 2 weken is mijn schoonmoeder geopereerd aan haar gal , gisteren naar mijn bompa geweest en hij was op controle geweest int ziekenhuis en alles is redelijk goed ( heeft keelkanker , heeft vaak last
hoofdpijn waarvan ze de reden niet vinden) voor de hoofdpijn moet hij maandag voor de trouw op controle , hij zal zien hoe hij zich de dag zelf voelt of hij aanwezig zal zijn of niet )
Deze morgen kregen we telefoon om 5.40u van benoit zijn grootmoeder ( die woont het huis achter ons) dat haar man naar het ziekenhuis moet , dat ze gisteren de dokter heeft moeten laten komen omdat hij verging van de pijn ( hij heeft dan spuiten gekregen) maar daarnet is hij dus terug wakker geworden en verging hij
n de pijn , dus ventje is nu wss al in het ziekenhuis met hun , hopelijk weten we snel meer :-(