Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het was FANTASTISCH!

17-4-2014 12:13:01
We zijn getrouwd
Het was een een dag om nooit te vergeten.
Om 5u begon deze grote dag voor mij: douchen, thee drinken en naar de kapster gaan.
Om 7u45 kwam ik thuis van de kapster en dan was Cathy hier om mij te schminken.
Tegen 8u30 was ook dat gebeurd en kon ik aangekleed worden.
Een half uurtje later, om 9u, heb ik mijn intrede dan gedaan en dat was toch wat emotioneel want toen kreeg ik de eerste traantjes van de dag in mijn ogen.Mijn hele familie en toen nog toekomstig ventje stonden klaar om mij op te wachten. We zijn dan aan tafel gegaan om met de suite gezellig te ontbijten. Om 9u50 heeft Eddy, onze ceremoniemeester, een woordje uitleg gegeven en zijn we richting Vrieselhof gereden voor de burgerlijke trouw. Ons oldtimerbusje waar we zo naar uitkeken was perfect. Echt de max. Met de hele suite op de bus en ondertussen cava drinken En om 10u45 zijn we dan getrouwd voor de wet. Aan het Vrieselhof hebben we hele toffe suitefoto’s genomen en ik heb ook nog even mijn collega Nick gezien die na ons getrouwd is! Stipt 12u stapten we uit de bus aan de kerk. Hier kreeg ik ook direct een krop in de keel. Het was wel heel cool, zo wandelen aan papa’s arm. Nog een laatste knuffel aan papa gegeven en dan was ik er volledig klaar voor om me ook voor de kerk in de echt te verbinden. De misviering was héél mooi, eentje om nooit te vergeten. De vriendinnen hebben fantastisch gezongen, de traantjes kwamen in mijn ogen! En ook de andere muzikanten verdienen applaus.
Het was allemaal ontroerend.
Het meest verrassend was de toespraak van papa. Hier moest ik een zakdoek hebben, want nu kon ik de tranen echt niet meer bedwingen. Zelf had ik ook een verrassing: Ik heb “Conquest of Paradise” gespeeld in de kerk. Joery was hier niet van op de hoogte
Na de prachtige misviering stapten we de bus in richting mama en papa. Hier hebben we met de hele suite kebab gegeten. Joery wilde op zijn trouw kebab eten en zo geschiedde het.
Om 15u zijn we aan de fotoreportage begonnen. Dankzij het droge weer konden we deze op de Kesselse Hei doen.
Vervolgens reden we naar de feestzaal om onze dag met een groot feest te eindigen.
We zijn hier gestart met een flash mob, gedanst door de suite. Dit was alvast een succesvolle start van het grote feest.
Wanneer Joery en ik ons intrede moesten doen, hadden we een verrassing: Joery heeft gejumpt op het liedje “Happy Together”.
Het eten was lekker, de openingsdans was geslaagd, een collega ving mijn bruidsboeket, de huwelijkstaart zag er goed uit, … en er werd gedanst tot in de vroege uurtjes…
Maar dan … om 4u30 kwamen we thuis en we konden amper binnen: overal toiletpapier, post-its, bekertjes met water, ballonnen, …
Ook de dagen nadien hebben we nog heel wat opkuiswerk gehad.
Bedankt allemaal om onze dag zo bijzonder te maken!

Sarah
12-4-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2115

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik17-4-2014 14:19:57

Dikke proficiat Sarah

een heel leuk verslagje , ben benieuwd naar de foto's ;-)

Bart
5-7-2014
 Meld misbruik17-4-2014 17:33:54

Hey Sarah,
Leuk verslagje! Leek me een super fijne dag.
Ben ook benieuwd naar een aantal foto's

Waar zou je je binnenfoto's laten nemen als het slecht weer was, want ik ben ook va, die kanten.

Sarah
12-4-2014
 Meld misbruik18-4-2014 8:52:02

Hallo Bart

Wij hebben lang gezocht naar een binnenlocatie. We hebben geïnformeerd bij het Engels kamp in Broechem. Daar worden vaak fotoreportages gedaan, maar op onze trouwdag was dat net gesloten. Op zaterdagvoormiddag kan je er steeds terecht voor informatie. Als binnenlocatie hadden wij het klooster in Vorselaar, omdat ik in het KVRI les geef, maar het klooster laat dit enkel toe aan leerkrachten.

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik19-4-2014 19:41:35

Fantastisch verslag! Ben ook wel benieuwd naar enkele foto's...

Kebab op je trouwdag: wat een grappig idee! Echt leuk! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info